Tips på bra plattång?
Min plattång från Åhlens har tuvär gått sönder ! Gillade den jätte mycket , men ska nog satsa på mågot nytt ! :)
vad har ni för plattångar och är dom bra ?
skriv gärna priset ^^
Jag letar också efter plattång. Den ska vara så billig som möjligt men endå bra. Mitt hår är rätt lockigt så den måste funka XD
Har haft en Babyliss tidigare men vill inte ha en likadan eftersom den är rätt dålig..
/ ElinH
Medarbetare på Dressyr.ifokus
Jag har GaMA…inte den billigaste men den är bra och många frisörer använder den:)

#2 okeej ,, hur mycket kostade den , och var köpte du den ? :)
#3 den ligger vål runt 600 . 700 och finns oftast att köpa hos frisören, och på internet.
den är värd pengarna!
Någon som kan tipsa om en billigare? :P
/ ElinH
Det fanns ju plattångar från Netto för 69:- , jag köpte en för skojjs skull och den var faktiskt riktigt bra! :D
Vet inte om dom har kvar dom ännu men det går ju att kolla.
Jag köpte min GaMa på Åhlens, den kostade 695kr. Men den är supersnabb och väldigt lätt att använda:)

eleven.se :)

#7 Har oxå den och den är verkligen super!
#7 Vad heter just den sorten då? =)
/ ElinH
jag har en Ga.MA från http://shop.baresso.se/
Supersnabb och kostade runt 500-ingen, (ingen frakt tillkommer på denna sidan)
Finns en tidigare tråd där folk skriver vad dem har för plattång och hur bra den är.
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
#11 Köpte igår en plattång från den sidan, nedsatt från 895:- till 525:- 

#13 Åh den vill jag också köpa! *Ge mig pengar* Du får berätta hur den är sedan ;)
#14 den är skitbra. många frisörer använder även den. blir mkt snabb uppvärmd så akta så man inte bränner sig ;)

Har en Ga.MA tror jag om jag inte minns fel, keramik, värms upp jättesnabbt, superbra :) Dock kan man inte ställa in temperaturen ..
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
Haha, jag köpte en från Claes Ohlson, för 149:-, går upp i 200grader (om man vill, går att ställa in själv). Den fungerar utmärkt för mig varje fall. Så pass bra att min kompis och min mamma köpte den. Jag plattade inte mitt hår så ofta så jag köpte ingen dyr avancerad till en början, men den här är super ^^