Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikettallmänt
Läst 737 ggr
ElinLi
0

Jag blir Galen!!!!!

Varje gång jag köper jeans så sitter dom perfekt och sen har jag dom i en dag och då sitter dom oxå perfekt men sen tvättar jag dom och kan ha dom i 10 minuter sedan blir dom jättestora , det blir så varje gång jag blir jju galen!!! vad ska jag göra ?

sandra1977
0

har du provat stretch..jag har samma problem med "stela"jeans.kram sandra.

ElinLi
0

Jag hittar inga stretch numera :/

IdaS-A
0

Jag tycker att stretch töjer sig massor när man har dem på sig. Gillar "riktiga" jeans bäst

Anoziz
0

Jag torktimlar mina jeans när de töjt ut sig, funkar skitbra!

Liss
0

Jag brukar köpa nästan en stl för litet när jag köper jeans. Då är dem perfekta efter en tvätt. :)

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Ilokay
0

är det bara för mig dom krymper i tvätt?Förvånad

laFleur
0

#6 mina burkar också krympa… så är det jobbigt att få på dem efteråt (speciellt de som sitter tajt från början) och sen när man gått i dem ett tag så blir de större…. då kan de till och med bli väldigt stora… men tvättar man de så krymper de tillbaka igen…

paronskrutten
0

Mina krymper efter tvätt, så man måste hoppa runt lite för att dom ska töjas ut lite när dom väl är på^^

Helena

memmis
0

minna krymper oftast,

Liss
0

Ja mina krymper också, så dem är jätte trånga precis efter. men oftasty brukar dem töja ut sig efter man använt dem lite också. Därav en mindre stl:P

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Taci
0

#5, samma här. Jag brukar knappt få på mig jeansen när jag provar dom i affären. Då vet jag att dom kommer sitta bra sen när dom slappat till sig :)