Jag blir Galen!!!!!
Varje gång jag köper jeans så sitter dom perfekt och sen har jag dom i en dag och då sitter dom oxå perfekt men sen tvättar jag dom och kan ha dom i 10 minuter sedan blir dom jättestora , det blir så varje gång jag blir jju galen!!! vad ska jag göra ?

har du provat stretch..jag har samma problem med "stela"jeans.kram sandra.
Jag hittar inga stretch numera :/

Jag tycker att stretch töjer sig massor när man har dem på sig. Gillar "riktiga" jeans bäst

Jag torktimlar mina jeans när de töjt ut sig, funkar skitbra!
Jag brukar köpa nästan en stl för litet när jag köper jeans. Då är dem perfekta efter en tvätt. :)
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

är det bara för mig dom krymper i tvätt?

#6 mina burkar också krympa… så är det jobbigt att få på dem efteråt (speciellt de som sitter tajt från början) och sen när man gått i dem ett tag så blir de större…. då kan de till och med bli väldigt stora… men tvättar man de så krymper de tillbaka igen…
Mina krymper efter tvätt, så man måste hoppa runt lite för att dom ska töjas ut lite när dom väl är på^^
Helena
minna krymper oftast,
Ja mina krymper också, så dem är jätte trånga precis efter. men oftasty brukar dem töja ut sig efter man använt dem lite också. Därav en mindre stl:P
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
#5, samma här. Jag brukar knappt få på mig jeansen när jag provar dom i affären. Då vet jag att dom kommer sitta bra sen när dom slappat till sig :)