Lockpermanenta?
Hej :)
jag har smått börjat fundera på att kanske lockpermanenta håret så småningom. I nuläget har jag världens rakaste hår, ganska långt och uppklippt.
Iaf, då är jag ute efter lite större lockar, går de att göra? då mitt hår är så långt och rätt tjockt så skulle jag inte passa alls i små lockar.
Nån kanske vet? :)
dålig bild men man ser håret iaf
åh du har jättefint hår! tror de skulle bli jättefint me stora lockar :)
Tackar, dock var håret väldigt risigt på den bilden ;)
Jag tror också att det kan bli bra, ska prata med en frisör och fråga lite mer =)
jaa gör de! :) tycker de e skitsnyggt me stora lockar, tyvärr har ja för kort hår för att göra de själv, fast brukar sätta i lite löshår och locka :) du får lägga upp bild å visa sen om du gör de så jag får bli lite avundssjuk ;)
Går absolut att göra stora lockar också:) de får du välja helt själv.. Och vätskorna är så pass att de säkert kommer funka på ditt tjocka hår också.
Och lockigt är ju jätte hett nu ;)
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Tänkt på bara att ju större lockar du gör desto snabbare går de ur. :)
Håller med #5 att dom går ut fortare. Använd stora rullar, inte dom största som finns att köpa utan åtminstone 2,5 cm rakt över. Då får du fina lockar även omd u skulle göra det hemma. Men sen kommer det kniviga… att få behålla dom….
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor