varje dag ungefär :)

I princip varje dag ;P
Aldrig. :)
Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se
aldrig..

Sminkar mej oftast, men händer ibland att jag inte orkar eller inte hinner. :)

Varje dag men kanske inte lika mycket helger och på sommaren
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Sminkar mig nästan varje dag. Ibland inte på helgen eller om jag ska göra något speciellt, tex bada hela dagen…
Ganska bra att låta ansiktet vila någon gång ibland också!
Ibland när jag känner för det :)

Varje dag.

Varje dag.
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se

Nästan varje dag

typ väldigt sällan nu på sommaren, haha. och då blir det bara ögonen typ, huden är så bra naturligt :)
dagligen :D
Inte så jätte ofta. Enbart om jag ska någonstans speciellt.
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
Varje dag, men aldrig på sommaren om det inte är någon fest eller speciellt tillfälle ;)
Alltid (: eller kanske inte om jag bara ska sitta hemma en dag, men kan typ nästan inte gå ut utan smink XD e så rädd att träffa nån jag känner
alltid :)känner mig alltid piggare och fräschare med smink :) sen finns de ju alltid undantag :P på semestern när man solar, när man e sjuk.. osv osv.. :P

Aldrig
Lat är ett så hårt ord. Kan vi inte kalla det motivationshandikappad?
Skrattar sämst som skrattar sist, för han har inte förstått skämtet

Det beror väll på, om ja ska till stallet å bara va hemma så nej! Men på skolan och så, ja=)!
När jag bara går hemma, är i stallet m.m. gör jag det inte, men är jag i skolan, ute bland folk m.m. gör jag det oftast. :)

Nästan varje dag :)

Så gott som alltid! Kan vara ågon gång då jag går hemma hela dagen så hoppar jag över det.
Till skolan brukar jag sminka mig, men nu när det är sommar gör jag det inte . det tar bara tid och jag är slö ! :)

Every single day!!!! ^^
I stort sett varje dag;)
Nästan varje dag, mer eller mindre. Älskar att sminka mej(:

Varje gång jag ska ut nånstans, blir i stort sätt varje dag.
Nästen varje dag :)

Exakt som #13 , jag vill se så naturlig ut som möjligt på sommaren :)
fem dagar i veckan typ när det är skola, när det är lov blir det inte så ofta xP
När jag gick i åttan-nian sminkade jag mig varje dag, överkonsumerade och hade mig ;)
Då jag började gymnasiet sminkade jag mig inte lika mycket, men varje dag. Efter att min pojkvän kom in i mitt liv sminkar jag mig i princip aldrig, han tycker om mig både med och utan smink :) och om han tycker om mig utan smink, får andra göra det också! ;) Nej, nu tog jag i och lät fantasin springa iväg.
Eftersom jag har pollenallergi blir det inte mycket smink på våren, och nu på sommaren är jag för trött för att sminka mig när jag går upp halv sju och ska iväg till jobbet, om det inte är något speciellt, men blir ofta bara rouge och marcara iaf :)

brukar sminka mig när jag jobbar, blir mer och mer sällan annars..

Nu när det är sol använder jag nästan aldrig smink ;)
Samma som #34, bara om jag ska ut/bort :)
Annars i princip varje dag, skippar väl om jag bara är hemma.
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling