Stockholm på måndag!!
Tjohoo!! På måndag bär det av till Stockholm för att shoppa! Vilka butiker får vi inte missa? Finns det nån bra lite 50-tals inspirerad? Topshop är inplanerad. Bra väskaffär?
Var hittar jag Carmex läppbalsam? Köpte det i storstaden sist jag var där men minns inte var…det var ju ett tag sen…
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Ingen som har några bra shoppingtips?

tyvärr ..

beyond retro kanske? det är ioförsig en second hand affär men endå! Och sen myrorna är alltid bra :D och sen det där carmex grejjer vet jag inte riktigt… men åhlens kanske har?

Mera tips!!! Vi åker ju i morgon!

Beyond Retro var en skoj affär!! Tack för tipset!
Ganska slut efter en hel dags shopping, kom hem med en hel del samt 2 kg kantareller…
Men det jag skulle ha blev det inte så mycket av…kunde inte bestämma mig för väska plånbok eller skor så det blev det inget med och Carmex kom jag på nu att jag glömde köpa…
Topshop var en besvikelse tycker jag men det fanns ju hur mycket andra bra butiker som helst!! Nästa gång vi åker upp( troligtvis i slutet av september) ska vi stanna över natt så att det blir två dagars shopping!
Skapligt avis på er som bor i stockholm!

#5 - Jag bor 15 min från stan (stockholm city), är kanske där max 10 ggr per år :P

jag bor även jag ca 15min från city o är oxå sällan där :) ska jag shoppa åker jag oftast till farsta C lr liknande…