Sommarens 2008 bikinis
Förra veckan fotograferade jag bikinimodeller i en hel vecka nere i Sitges Spanien. Sitges är en mindre by som ligger rätt nära Barcelona. Vi fotograferade modeller från olika delar av världen, men främst från USA. Bikinina som modellerna hade på sig var alla från UjENA Kalifornien USA.
UjENA var det som förenade oss fotografer och modeller för en veckas bikini jam. Det var en helt otrolig vecka för oss och alla och vi alla kom därifrån med massor med bilder.
Först ut i den här strängen är Melani från USA.
Hälsningar
Robert

Va roligt! Måste ha varit en härlig upplevelse! Hoppas på att få se lite fler bilder :)

Var riktigt fina bilder du hade på hemsidan!

#5 - den var riktigt snygg!

#9, inte illa.
Det ser ut som om jag kommer över till Stockholm i början av augusti för att fota ett bröllop. I samband med min resa så hade jag tänkt fota fler bikinibilder. Det ser ut att kunna bli ett gäng, och nu har redan ett par modeller hört av sig. Du är självklart välkommen och höra av dig till mig på studio@roberthammar.com om du är intresserad.
Hälsningar
Robert

#10 - Det finns nog många glada fotomodeller här inne :)

vilka snygga bilder & bikinis =)

#5: Wow, tjusigt!
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se

Som det ser ut nu så är det 6 modeller som har anmält sig + 3 fotografer till vår fotosession.
Här är Crystal i en gul bikini. Om du läser Playboy så kanske du känner igen henne.
hälsningar
Robert

#14 - jätte snygg bild!

Tack Linnea, önskar jag hade fotat några av dessa top modeller mer.
Något som jag har att se fram emot är vår fotografering. Det vi kanske behöver fixa är en makeupartist, har du en på g?
Hälsningar
Robert

#15 snygg tjej men hur f*n sitter hon?
#17 asball ;D

#17 - Känner tyvärr inte till någon. Snygg bikini!
Snyggt.

Nu drar det ihop sig, sticker till Stockholm om en vecka. Känner du dig utmanad och vill ha antingen bikini- eller underklädsbilder på dig själv eller kanske till pojk/flickvännen så hör av dig.
Det blir isf TFCD (din tid och du får en cd av mig)
Hälsningar