Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikettallmänt
Läst 4527 ggr
Anoziz
0

Medarbetare - Anna

Här är andra delen av en artikelserie som kommer att handla om alla som hjälps åt för att hålla igång Glamour. Vi som ser till att sajten är aktiv och att allt sköts.

Hej, jag är då Anoziz!Här är då jag!

Jag är en av många Medarbetare här på Glamour iFokus! Jag heter Anna Johansson är 15 år, fyller 16 i november. Jag bor tillsammans med min mamma, pappa och lillasyster i en ljusgul nybyggd villa i Mölnlycke, ca 10 min från Göteborg. Vi har ett marsvin och nyligen hämtade vi hem våran lilla westie valp Ludde!

På min fritid rider jag på ett sv. halvblod vid namn Py. Nu i våras har vi varit ute och tävlat lite smått i dressyr och ska förhoppningsvis ut i höst igen! Till hösten ska jag också hjälpa en i stallet med att hoppträna hennes halvblod och förhoppningsvis även rida ytterligare en häst! När jag inte spenderar min tid i stallet fotograferar jag, umgås med kompisar eller sitter framför teven och datan.

Jag och Py, nyårasafton!

Jag och Py!

Till hösten börjar jag gymnasiet och ska då gå Samhäll på Hulebäcksgymnasiet, det ska bli mycket roligt att börja på en ny skola och få en ny klass :)

Hur kommer då glamour in i bilden? Jo jag bara älskar kläder, smink och andra skönhetsgrejer! Tycker det är skitkul att shoppa och främst nya kläder, även när jag är pank ;) Jag ville vara en del av Glamour eftersom jag vill dela med mig av mina "glamour" kunskaper och såklart även lära mig saker av er!

Något annat du undrar om mig? Fråga på bara!

Relaterade länkar

Av: Anoziz

• [Personlig sida](javascript:void top.ShowProfile('Anoziz'))
  • [Kontakta](javascript:void top.ShowProfile('Anoziz', 'Contact.aspx'))

Datum för publicering

• 2008-07-16
Jooline
0

Jättebra skrivet :D

Anoziz
0

Tack :)