Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikettsmink
Läst 963 ggr
Globen
0

eye liner!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

jakan verkligen inte lägga på eye liner på ögonlocken.. blirbara smetigt.. :/ hur gör man satt de ska bli bra?.
tacksam för svar!.. mvh sandra

Jenah
0

mycket tolamod och träning :).
finns ju lite fastare eyeliner, men dom brukar vara lite svåra att applicera tycker jag. men det kan ju vara värt att pröva!
eller jag antar att det är flytande du använder?

Globen
0

ah, okey.. japp ja har flytande. o de bara flyter ut.. ja tålamot ska ja förasöka bättra på när de gåller eye liner :)

Sandra76
0

Ja träning är det som gäller, men resultatet visar sig snabbt. Prova ett par minuter framför spegeln ett par kvällar i veckan, precis innan du ska tvätta dig. Då ska du ju ändå tvätta dig för natten och passa på att öva precis innan. Övar du varannan kväll/ett par gånger i veckan så kan du göra en snygg eyeliner inom 2 veckor. Lycka till;)

Bild: en tunn svart flytande eyeliner endast på övre fransraden, rosa ögonskugga

CarolineJ
0

Ja eyelinern gillar inte mig alltid. ibland får jag rätta till med tops. Det viktigaste för mig är att låta handen vila på kinden annars blir jag skakig. och sen är det bara att andas ut.

LinneaG
0

Jag har en riktigt bra eyeliner från Oriflame, den är som en tuschpenna. Jätte lätt att applicera och få rak och fin.

CarolineJ
0

#5 ooooh det är en sån jag letat efter! måste man hitta en återförsäljare eller kan man handla online?

LinneaG
0

#6 - Tror du kan handla online utan att vara säljare där. www.oriflame.se

CarolineJ
0

prövade men den i tusch fanns inte kvar :(

LinneaG
0

#8 - den ska ha kommit in nu. Fick hem en ny katalog från Oriflame idag och där fanns en liknande med.

CarolineJ
0

ah ok då ska jag kolla :)

E_hjo
0

Alltså jag tycker att det är 10 ggr lättare att applicera eyelinern om man målar med kajal först. ^^
Inbillning? :P