Tips på bra kajal
Någon här som har en bra kajal som sitter kvar och inte rinner? Min är jättedålig och efter ett par timmar eller så så har det mesta runnit ner under ögat. Har någon från H&M för 19:-, hehe..

Eftersom jag aldrig använder kajal så kan jag tyvärr inte ge dig något tips, fast jag har faktiskt en som jag fått från tidningen Frida för ett tag sen, fast den används aldrig ;)
Har från Isadora, den är bra :)
Helena

loreal har bra med;)

Jag har någon från H&M, som inte rinner ens när jag peter in linserna fel… minns inte vad den heter nu, för jag har den inte med mig där jag sitter… men den gick lös på runt 50-lappen…

Har en från Isadora. En som man inte behöver vässa. Duger gott och väl. :)
Tack för era svar :)
#7 Kollade på den där på Åhlens idag och funderar på att köpa. Rinner inte eller så?
#8 Jag använder inte kajal så mycket, men för mig sitter den i alla fall.

Jag har två från Oriflame, en flytande och en penna, tycker bäda är jätte bra!

Jag har en kajal från Dior som är vattenfast och den rinner inte och sitter snyggt hela dagen…den har även en liten sudd i andra änden av pennan som är kanonbra.
Det är vad vi tror att vi redan vet som hindrar oss från att lära oss nytt.

#7 Är superbra :)

#14 - den har jag med, även en flytande därifrån.

Denna från Maybelline funkar jättebra tycker jag. En kompis har den, har lånat den några gånger & den har suttit från morgon till kväll! :_)
_

/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se

Jag har också Maybellines, den är super!! hett tips där!!

jag har lika som #5 och jag är nöjd med den! :)
Tack för alla tips hörni!! Blir nog Maybellines linedefiner, finns nära att köpa och var inte ruskigt dyr :)

Han en från dior som är superbra och sitter hela dagen
#7: Köpte den idag, verkar vara bra :)
Lancome har superbra kajal, den kladdar inte och håller hela dagen:)

Har en ny från Oriflame nu, det är som en tuschpenna. Är riktigt bra, den sitter på stället hela dagen och väldigt lätt att applicera.

Make up stores gillar jag.
Eller barry m's.
Det behöver inte vara så att kajalen rinner pga av att den är dålig eller så, det kan vara du som är känslig och får den att rinnar med lite tårar också. Så är det för mig iaf.
Maggan, mgfotografi.webb.se
Medarbetare på Hästfoto.
Har en jätte bra kajal från dior