Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikettsmink
Läst 802 ggr
Anoziz
0

Concealer

Någon som har eller har testat någon bra concealer för normal/blandhy? Jag ska till stan imorgon och ska inhandla lite nytt smink, då bl.a. ny concealer ;) Så vet du någon som du tycker är bra och som döljer bra så skriv!! Eller om du har testat någon som du tycker är så usel att den inte borde finnas, skriv!!

/Anna

AliceL
0

HMs suger iaf ;P

Anoziz
0

haha, men ifs det kan man ju typ räkna ut ;)

juliapettersson
0

Jag tycker HM's är kanon! :O Den har fått 4 poäng i Solo/VR för ett tag sen, var i deras test lika bra som en dyr verision.

Anoziz
0

Oj, dte är nog bara det att jag har fått dåliga minnen av H&M´s puder och annat smink. Men då kanske det är värt att testa ;) Vet du vad en concealer därifrån kostar?

#3 Tycker du att den täcker bra och håller den en hel dag?

juliapettersson
0

#4, för mig gör den det! Har väldigt mörka ringar under ögonen, och ser fräsh ut länge. Har testat dyrare varianter, men tycker att den är kanon för det priset (ca. 40-50 kr?). I övrigt tycker jag HM's smink är quite värdelöst, men denna är helt ok.

Sandra76
0

Själv gillar jag 3 av Oriflames concealer..

En från Vision´s, en från Beauty och en flytande i pennform från Giordani gold, alla är från Oriflame.De 2 första täcker bra och håller länge plus motverkar finnar, den från Giordani gold är perfekt under ögonen.

Under eye concealer gillar jag inte, en flytande i liten tub..den kommer oxå från Oriflame.

Det är bra priser på dom :)

[mjuue]
0

Tycker Face Sthlm's e bra. Jag hade den förut,, vill köpa den igen :P
Den flytande är bäst för min hy. Annars finns det ju som täckstift också har jag för mej..

KaptenKarin
0

Jag gillar Oriflames  (Giordiani gold), har man en större budget så satsa på Diors eller YSL. Oslagbara!

Emma91
0

Makeupstore har kanonbra concealers, spana in dem! :D

JMax
0

Japp! Makeupstores är superbra!!

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

ciss
0

YSLs är oslagbar tycker jag. Skulle absolut köpa den om jag hade pengar (vilket jag inte har just nu), den är verkligen super!

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

CarolineJ
0

Jag använder make up stores. Den med tre st i. eller så använder jag clinique's med pensel. man typ skruvar på dn så kommer concealern upp i penseln.