Längre naglar snabbt?

ingen aning, men det är ju värt att testa.. :)
berätta hur det har gått sen…..

Var köpte du detta nagellack? Vet ej om det kommer att funka men det är ju värt ett test. Linnea du kan väll tala om hur det gått efter 7 dagar om dem vuxit ngt snabbare ;)
Vore ju kul om du klippte av alla naglar lika långa och sedan bara hade på medlet på ena handen för att sen kunna jämföra och se om det faktiskt stämmer.
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Måste pröva

#3: Bra idé!
Vad kostade det?
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se

köpte de på Kicks, kostade 110 kr.

kan också säga att de inte är nåt lack, utan mer som en olja, man ska massera in de i naglarna, och de luktar nästan gott, men kiwi extrakt.
hum.. är lite konfundersam över sånna saker..men de är ju värt ett test.
mina växer dock ut och blir långa på två dagar.
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
LinneaG: Du kan ju testa på ena handen och visa oss bilder sen så vi får se om det funkar på riktigt.

tänkte ta kort på händerna nu och se om de är någon skillnad om fem dagar

putt

kan säga att naglarna har väl växt lite, tror nog att de kan hjälpa naglarna att växa, men tror inte på att de blir 65% längre på 7 dagar. har kanske växt 1/2 - 1 mm nu.

Jag så denna flaska på Kicks igår men köpte den inte för jag tänkte kolla med dig Linnea först för att se hur det kommer gå, så uppdatera gärna :D
Jaaa, uppdatera XD
Alltså, det är självklart att det är skillnad efter en vecka vare sig medlet fungerar eller inte. Naglarna växer ju!
Om du tagit det på båda händerna kommer man ju ändå inte få veta om det fungerar eftersom vi inte får se hur mycket naglarna skulle växt i normala fall.

#15 - mina naglar växer väldigt sakta i vanligt fall.

Är det garanti på att de blir 65% längre? Då växer det ju fortare på de som redan har långa naglar… Det måste ju vara falsk marknadsföring!

garanti tror ja inte direkt att det är, har tyvärr inte förpackningen kvar, men stod 65%längre på 7 dagar,
#16: Mycket beror på vad man äter och sådär. Kanske de växer lite snabbare just denna vecka?
Svårt att få bevis iaf när man inte har nåt att jämföra med ^^
Skulle göra om testet om jag var du, men du gör ju som du vill :)
Hur har det gått ?

#19 - ja jämför bara med hur mina naglar växer i vanliga fall, äter inge annat eller speciellt nu, utan helt som vanligt. Dock blir de kallare och mindre sol nu så då borde de växa långsammare.

#20 - det funkar väl lite, naglarna har blivit längre än va de hade blivit utan medlet, men kan väl inte riktigt hålla med om att de blivit så mycket som 65% längre.
Tog tyvärr ingen bild innan , men ska ta en idag och ta en om 7 dagar och se om det är någon skillnad.
Mina naglar kanske växer som normalt max 1 mm på 7 dagar, om ens det.

Det är ju inte särskilt vetenskapligt om du inte vet exakt hur långt dina naglar växer på en vecka. Din egen uppfattning är troligtvis subjektiv.

#23 - vet att de inte växer så mycket de gjort nu iaf.
Ville bara testa de här som en kul grej, inte pga någon vetenskaplig anledning.

Det jag menar är att du faktiskt inte har en aning om ifall det hjälpt eller inte. I och med att du har förhoppningen att det ska hjälpa finns det en rätt så stor risk för att du lurar din blick att tro det. Det är vad företaget hoppas på… Ett smart sett att testa är att smörja in med medlet på ena handen och smörja med matolja eller olivolja på den andra. Då ser du om det är medlet eller massagen som gör skillnaden.
#25: Precis min uppfattning :)
Om jag inte tyckte att just den sån här grej är så onödig skulle jag köpt medlet själv och testat. Men det är inte riktigt min grej :)

ja gör det fortfarande som en kul grej, vill ha längre naglar o inte bara på en hand om detta medel nu funkar.
om ja skulle göra det som en artikel så skulle ja ta reda på om det verkligen fungerar. men nu är de bara en tråd där jag bara undrar om någon provat det och om någon vet att det fungerar.

Hur tycker du det har gått Linnea? Var det bra medel för naglarna och har dem blivit längre? :)

har inte använt de på ett par dagar nu, känns faktiskt som om naglarna växte mer när ja använde det.

Köpte Mavalas nagelförstärkare som ska motverka att naglarna skivar sig. Har använt den ett par veckor, och har aldrig haft så långa och fina naglar som nu! Som dessutom inte har skivat sig, vilket de alltid gjorde förut.

#30 DEN är bra! Har till och med fått skivade naglar att "limma ihop sig" med den stärkaren…

#30, låter som ngt jag behöver! :P var köpte du den ? :)

#32, finns på bla. Kicks och Åhlens, kostade bara 60 spänn tror jag.

#3, okej tack! ska kolla efter den när jag är där Åhlens finns ;D

putt

Har också denna :) Funkar faktist tycker jag.
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se