Nagelgodis.
NAGELGODIS _- 10 ml
_Stärker tillväxten på nagel, nagelband och nagelrot. 1 droppe under och runt nageln minst 2 ggr/dag. Storsäljare.
-------
Japp, denna köpte mamma till mig igår. Har smörjt in flera gånger och guuud så fina naglarna blir! Brukar alltid bli torr & sårig runt själva nageln, typ vit frasig hud - det är borta! Gone with the wind, inte här längre. Naglarna känns jättelena & starka!
Ska se ifall dom växer mer också. Har bitit gaaaanska mycket på naglarna i mina år & har inte snygga naglar direkt. Hoppas dom börjar växa också.
Någon annan som provat?
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se

ja testar en från Deborah nail space nu, en som ska göra så naglarna växer snabbare.
Var köpte du din ciss?
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
Det verkar ju bra, mina naglar är okej men runt om är det hur torrt och fnasigt som helst. Jag har försökt smörja med vanlig handkräm, men utan resultat ^^' Frågar som Attlid, var köpte du (din mamma) den?
Hanna

#2: Mamma köpte den. Kan fråga senare, hon är på jobbet runt.
#3: Samma svar där :)
Gud, dom växer ju faktist nu!? :O
www.frihetenskaniner.se
#4 - Okej, jag väntar ^^
Vad härligt att naglarna växer. Själv tycker jag att jag inte gör annt än å klipper mina ;P
Hanna
Åh, fråga vad den kostade ungefär också :)
Helena
Undrar också var hon köpte den, biter på mina naglar och skulle verkligen behöva "nagelgodis"

Den kostade 60 kronor & hon köpte den på VILA. Något slags ansiktsbehandlingscenter (kort ord) typ ^^
www.frihetenskaniner.se
Mina naglar växer turbo så jag behöver inget medel:D

#9: Lyckost :)
www.frihetenskaniner.se
Mina naglar växer också jätte snabbt,fast jag tycker det är jobbigt eftersom det är såå tråååkigt att klippa dem x)
Senså biter jag ju inte heller eftersom jag tycker det känns så obehagligt :P
(MIN 1000:e KOMMENTAR! :D)
#8 - Vila *tänka* säljer inte dom möbler? ;P
Hanna
#12 och kläder? ;D haha!
#13 - Ja, juste ja ;P
Hanna
Måste köpa :)

#12: Kanske det, finns kanske flera VIla :)
www.frihetenskaniner.se
Finns en i Farsta Centrum (vet inte var, sökte på internet^^)
Helena

bli gravida…haha…….har alltid haft dåliga naglar men de växer så det knakar nu och håller även när jag är i stallet och donar…. kan kanske ha med vitaminerna jag äter nu. Äter mammavital coh dricker c-vitamin och tar järntabletter…;))

Jag har aldrig köpt något som hjälper naglarna på traven eftersom mina är alldeles fina av sig självt. *Stolt över sina* :P

putt