Vill du få en bild retuscherad?
Jag sitter hemma och har aptråkigt, min sambo är ute och krigar hela veckan. Så tänkte om nån skulle vilja få en bild retuscherad? Så jag har nått att roa mig med, behöver nått att öva på så man blir ännu bättre :) Jag tar bort finnar, flammighet, mörka ringar etc. Retuscherar så det ser naturligt ut. Förbättrar bilden, men man ser fortfarande vem personen är.
Så vill du få en bild fixad, så ska den vara i hög upplösning, inte liten och grynig, den ska vara tydlig och skarp. Gärna ansiktsbilder. Helkropp går bra om den är tillräckligt bra inzoomad och tydlig. Så säg vad du vill ha gjort eller ge mig fria händer :)
Maila bilden på velsan01@hotmail.com och säg vad du heter här på iFokus. Du kan också lägga till mig på msn :)
Bifogar en före/efter bild :) som exempel.
Oj vad snyggt! =D
skulle inte du kunna ta en kattbild?
jo kattbilder går de med :)
kom igen nu. jag har tråkigt! ge mig nått att jobba med, djurbilder funkar de med :)

Hej!
jag mejlar den via min hotmail strax =) , la till dig på msn också ;).
Varma hälsningar
Didi
oj, de ska stå "hotmail" inte "mail" kan nån ändra det? :P
#7 Har ändrat det nu :)

#5 åå den blev ju fett tuff! tackar :D:D:D

Alltså sånt där skulle jag också vilja kunna göra…
#16 Gjorde en vanlig retusch å en där jag lekte lite. Lägger upp alla ihop nu så får du de riktiga bilderna sen.
#18 jag använder photoshop CS 2:) Kan di skicka den där första bilden på tjejen till min mail så kan jag få fixa den med? :)
Snygga bilder du gjort Velsan :)
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
tack :) men tycke rinte om att göra bilder som är för små, eftersom det är väldigt svårt att få det att se snyggt och naturligt ut, ser oftast målat och fake ut. så en bild i bra upplösning är bäst :) men som sagt vill fortfarande ha bilder att jobba med. Så MAILA :)
yeah min Conchi #14 blev riktig snygg =)!

fick du mitt mail`?
#29 Jättesnygg friläggning! :D

jeny_loo, din bild är av för dålig kvalitet :)

aaa precis, tack!

#33 urcoolt!!
#33 wow!

OMG! Jääääklar va fina alla bilder blir!
….. Eller #33 kanske inte vart snygg precis men den vart skittuff!

Kan du fixa min bild på mig till lite grönare ögon och så? :)
Mkt fokus på Ögonen och huden. Snäällla?? :D <3

oh, jag vill med :) skickar en bild till dej så kan du ju fixa den när du får lust/tid :)
Oj, är de så du ser ut ellinor;P haha..
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
Coolt:)

:)
IMPONERAD!!!

Tack så jätte mkt! Va bra det blev :D
Kan du inte fixa min? (#48)

Herregud vad duktig du är Velsan!

Moonstrike svårt att göra nått med din bild, din hud är fin och vill inte fixa till ditt ansikte, är så söt som du är, sen är det svårt att göra nått bättre av den.
Jag redigerar bara bilder av hög kvalitét och de som jag själv anser vara intressanta. När jag har tid över. Bilder av bra kvalitet är för det första lätta att förstora upp utan att de blir suddiga, är de små och korniga bilder fårn början så ser resultatet plastigt ut, tecknat. Och de vill jag inte :)

Kan du fixa mina? :)

oj va liten den blev :S