gjordes inte en likadan tråd för några dar sen ? XD
Det var väl favoritsmink?

Spelar inte så stor roll, kan ju ha flera trådar om samma sak :)
Jag använder inte läppglans så läpparna inte mår bra av det.
Mina läppar tar faktiskt ingen stryk av läppglans :) Jag har lättcerat på nätterna så det kanske hjälper.

#4 - jag är beroende av cerat så läpparna mår inge bra så fort jag har något annat på de.

Dior eller make up store

Alla från Make Up Store. Testar ofta nya och har ej någon just favorit utan det är typ alla av deras märke.

#9: Vad spelar det för roll att den är från Lóreal?
Jag har en liten burk från Britney Spears, ena delen är fylld med parfym & den andra med läppglans. Den använder jag dagligen.
Har massor av andra hemma som inte används så ofta.
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
Blir helt klart den klassiska alltiallo salvan eight hour cream från HR :) funkar perfa o till fest med ett rött läppglans under :)
Vänligen
Sofia
Medarbetare på brukshundar

#10 Dom djurtestar…

Har nästan alltid läppglans, har en hel massa som jag varierar mellan. Favoriten just nu är ett från nivea. Sen har jag ett från H&M som jag fick av syrran, luktar vattenmelon.. Läppglanset i sig var rätt kletigt och inte det bästa, men smaken/lukten är fräsch :) Så det får bli lite av en favorit ändå.. Har nog ett tiotal olika i min väska, ett i varje ficka av mina jackor, massa som ligger överallt, bland sminket har jag nog bara ett liggandes.. Läppglans är fint :)

#14: En hel del ;)
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
Tender care från Oriflame är en favorit- det är en allroundkräm
Sedan har jag en hel del läppglans från Oriflame, plus en hel del från olika märken..
Just nu (tre dagar i följd;) har jag ett ljusrosa läppglans från HM