Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikettshopping
Läst 491 ggr
[IsabelleA]
0

K:fem - det nya köpcentret?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Någon som varit i det nya köpcentret k:fem i vällingby (stockholm)? Har du inte så är det något du värkligen missat! Det finns väldigt många affärer där och man gör riktigt bra fynd, unika plagg samt väskor och inredning. Det är vitt, nytt och värkligen super snyggt!

Jag avråder er inte att åka dit, för det är värkligen (med tanke på glamour.ifokus) glamoröst :D

Anoziz
0

Ojoj, synd att man inte bor i Sthlm!

paronskrutten
0

Oh, nej, där har jag aldrig varit.. tror inte ens jag varit i vällingby..

Helena

LinneaG
0

Tror jag varit där. Är väl där inne där all mat är? Tror H&M går ihop med det också?

[IsabelleA]
0

#1 & #2 - ni missar något i livet ;)

#3 Det hänger inte ihopp med H&M, svarta hus, ligger längst bort i vällingby C

LinneaG
0

#4 - hmm..JAHA! man går in typ mittemot apoteket? har för mig att lindex låg där innan de byggde om. Tror jag var inne en snabbis, men hittade ingen mat där så gick vidare :P

[IsabelleA]
0

#5 vet inte om lindex låg där, men super snyggt är det! Hittade många klädesplagg från MANGO där, super nöjd :)

paronskrutten
0

#6 Bilder?

Helena

[IsabelleA]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Linne och byxor från mango

LinneaG
0

#8 - snyggt!

paronskrutten
0

#8 Läckra byxor! :)

Helena

[IsabelleA]
0

Tyvär raderade jag bilderna på byxorna framifrån, men ska försöka få fram dom från papperskorgen :)

[IsabelleA]
0

http://dinisabelle.blogg.se/2008/june/vallingby-kfem.html från min blogg, finns tre bättre bilder på byxorna där :)

ciss
0

Wow, tjusigt :) Synd att man bor 80 mil ifrån ..

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

AnnaFreds
0

Var där för någon/några månader sen, köpte mina favoritjeans där ^^ Väldigt fint och trevligt, vi fick springa mot utgången eftersom de skulle stänga när vi hade varit där ett tag :P