Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikettallmänt
Läst 994 ggr
LindaKarlstrom
0

Modell

Jag shoppade med min storebrors flickvänn igår och då berättade hon att min bror blev tillfrågad om att bli hårmodell åt någon frisör och jeansmodell för JC - på samma dag! Och han tackade nej O.O Snacka om att han kommer få en liten utskällning nästa gång jag träffar han. :>

LinneaG
0

Va trist att han tackade nej. Men det är väl kanske inte så konstigt om man är helt ointresserad av mode och kläder osv. :P

Gasoline
0

Jag skulle ju lugnt säga ja. När jag va liten stod jag modell åt en tjej som typ tävlade i foto eller något, på den tiden tyckte jag det iaf va grymt kul.

Anoziz
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Åh det som är så roligt!

Gick som modell på Göteborg Horse Show, visade upp årets ryttarmode 3-4 gånger per dag i 5 dagar! Det roligaste jag gjort på länge ;D

På bilden är det jag till höger ;D 

Freestylefreaks
0

Min kompis va modell för JC :) Jag kunde blivit menmen..

LindaKarlstrom
0

Ja han är visserligen helt ointresserad av mode =P På något sätt fick han mycket bättre klädsmak (men den har aldrig varit dålig =P) när han flyttade ihop med sin flickvän :P

jag tycker oxå att det verkar kul! Men tänk vad soft att få vara hårmodell, inte behöva betala för klippning och färgning :)

Gasoline
0

#5 Jo, men då har då oxå pressen på dig att håret inte får bli slitet och så, vilket det kan bli av får mycke färgning. Men visst, det finns en poäng i det du säger

[IsabelleA]
0

Haha, jag skulle nog aldrig kunna bli hårmodell, haha mitt hår är "rå-blonderat" flera gånger om. Visserligen lägger jag i inpackning efter blonderingen samt en gång i månaden. Men jag kan lova att mitt hår är väldigt slitet endå ;)

Liss
0

Om man är hårmodell får man också räkna med att de kan bli HUR som helst. Vill dem klippa dig super kort och färga de rött liksom, så får man ju gå med på det. :) Man får inte precis välja själv..

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆