Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etiketthår-frisyrer
Läst 1339 ggr
LindaKarlstrom
0

Ska klippa mig på onsdag...

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

och jag vet inte hur! Hjälp behövs :) gärna med bilder.

Har tjockt hår som går nästan precis till axlarna, håller på att spara ut en page men nu ser håret hemskt ut. Funderar även på att klippa lugg, tror ni jag skulle passa i det? Vilken lugg i sånnåfall?

har tyvärr ingen nyare och bättre bild, så ni får nöjja er med en på mig (där jag har håret uppsatt) från en vandring med tältning med skolan :P

paronskrutten
0

Kan du inte klippa en page av det hår du har nu?

Helena

LindaKarlstrom
0

nej jag håller på att spara ut en page så jag vill inte klippa det till page igen XD Vill bara frächa upp det lite och så, helst inte göra det mkt kortare :)

paronskrutten
0

Jahaaa, nu är jag med!

Men.. kan du inte klippa upp det lite fräckt?

Helena

LindaKarlstrom
0

lutar mot att göra det, men vill gärna ha med en bild då jag ska till en ny frisör :$ har låtit blir att klippa mig sen i januari pga att min frisör är mammaledig men det har blivit ohållbart, jag har bara ett stort ruffs på skallen :P

paronskrutten
0
Maja
0

Slänger in samma länk här som på mode.ifokus:

http://www.frisyrer.se/ 

=)

LindaKarlstrom
0

#5. hmm, den brunhåriga var rätt okej :) fast nja….

#6. Jag förstod mig inte så mkt på den sidan så jag hittade inget intressant där :o

Maja
0

Hihi.. :P

1. Vald kategori: Frisyrer - välj om du är man/kvinna, vilken hårfärg du har, längd på håret samt om du har rakt/lockigt etc.

2. Det dyker upp några olika förslag på bilder. :P

Liss
0

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

neonrosa
0
LinneaG
0

Hur blev resultatet?

LindaKarlstrom
0

hmm… inte som jag ville, hatar luggen den är alldeles för tjock fastän jag var tydlig genom att säga "tunna ut den mycket" men men, kan inte begära för mkt då mitt hår är lite speciellt och klippte mig hos en ny frisör. Men i övrigt är det bra :)

Maja
0

Biiiiiiiiiiiiiild? =)

LindaKarlstrom
0

#13. Hmm…. då måste jag ju försöka göra nåt åt håret först XD nu ser det ut som fan och hans moster då jag bott på stallet en vecka (a)

Maja
0

Haha, nu då? :P

LindaKarlstrom
0

jaja, bild kommer snart! fast nu har jag varit ute o campat med husvagnen XD ska duscha nu så sen kan jag ta en bild :P

LindaKarlstrom
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hmm. fina bilder :o och håret är inte så välfixat :P hittade två gamla på datan :)

ska oxå säga att luggen klipptes för att vara rak, men efter en vecka blev den för lång så nu får den vara åt sidan Generad

Maja
0

Blev ju jättefint! :)