Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikettkläder
Läst 957 ggr
Anoziz
0

Hur..

Hur gör du när du väljer kläder på morgonen? Du kanske bestämmer redan dagen innan eller tar det som ligger framme.. Vad är ditt sätt? Varför?

Anoziz
0

Ska jag göra något speciellt så planerar jag dagen innan, men oftast blir det vad som ligger framme och vad som är rent. Även vilket humör jag är på spelar roll, är jag hängig och trött kan det ofta bli mjukis-stilen ^^

LinneaG
0

Eftersom jag jobbar på ett byggvaruhus så kan man inte direkt ha så fina kläder på sig. Antingen har jag mina svarta jobbyxor, typ blåställ. Annars jeans och har nästan alltid en stor svart fleecetröja som det står 'Fråga någon som vet' på ryggen.

LinneaG
0

Skönt med lite ledighet, kan man äntligen ha på sig sina egna kläder ;)

Buffaomini
0

jobbar mkt på ett äldre boende, där ska alla kläder gå att tvätta i 60 grader, vilket jag kanske inte alltid har.
men har oftast mina "jobbar-kläder", för man vet inte alltid vad man kan få på sig.
accessoarer inte att tänka på, ska inte ha armband, klocka, ringar, etc. små örhängen okej. uppsatt hår alltid.

men andra dagar kanske jag tänker till lite mer, när man är ledig eller ska någonstans..

Katter3
0

När jag ska till skolan så tar jag alltid jeans och två tröjor. (En lite tjockare.) När det är helg så har jag oftast mjukisbyxor och en mjuk tröja. :-)

Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se

Emelie-G
0

Jag brukar alltid tänka på vad jag ska ha på mig nästa dag i sängen innan jag somnar. Fast ibland visar det sig att något jag planerat ligger i tvätten, då blir hela min dag förstörd, haha.

Ellsa
0

Jag packar kläder varje vecka när jag far mellan mamma och pappa och ibland orkar jag inte packa upp allt. Då lägger jag fram dagen innan. Men om jag packat upp och har kläderna i byrån/garderoben brukar de få ligga där.

Sandra
0

Jag har jobbkläder så jag kör på de. Jag har iof inte fått min långärmade tröja än, men jag har alltid en tjock tröja på mig för att inte frysa iaf. Inget flashigt direkt.

SandraJanson
0

Jag brukar stå minst i 15 minuter på morgonen och bara titta in i garderoben och tänka "Vad ska man ha på sig idag?". Om jag lägger fram kvällen innan kommer jag ha ändrat mig på morgonen och ibland när jag väl har valt kläder ändrar jag mig. Haha ,

Sandra
0

#9 Där där känner jag igen också… fast bara på helgerna ;P Sitter det i namnet tror du???

IdaS-A
0

Har oftast mina arbetskläder på jobbet, ibland har jag privata kläder när jag jobbar. Då brukar det bli en vanlig t-shirt och några byxor som går att tvätta i 60 grader.

Är alltid ute i sista sekunden när jag ska "klä upp" mig.. Tänker ut ngt som jag vill ha, hittar det inte, nytt alternativ funkar inte, nytt alternativ-skrynkligt.. hehe får ta något i sista sekund.

Ibland har man dock laggt ner lite energi på klädvalet och det är ju då det blir bäst.. Att man inte kan komma ihåg det till nästa gång bara :)

Yuki
0

Jag bestämmer dagen innan vad jag ska ha på mig. Inget märkvärdigt, tar bara fram några kläder som jag har tänkt ha, och på så sätt kan jag sova lite mer istället för att stå och undra vad jag ska klä mig i på morgonen.

Maja
0

Brukar tänka på det kvällen innan. Ev. lägger jag fram det på en stol så att det är klart, men ja, ibland stämmer inte vädret överens med kläderna som jag tänkte på och jaa.. Då är det bara att ta något nytt, tar oftast inte så lång tid. :P