Midsommar
Snart är det midsommar!
Vad har ni för planer?
Själv vet jag inte riktigt än, iaf äta mat med familje ute på landet.
jag ska hem till min faster med familjen och käka. sen ska jag och pojkvännen hem till min bror och hans flickvän för där blir det fest :)

Jag och killen ska till gävle. Jag har min bästa kompis där med sin man. Så vi ska fira med dem…

Först blir det middag med släkten ut i torpet, sen på kvällen blir det väl supa med polare, som vanligt. :o)
God middag + jordgubbstårta. Sen vet jag inte. (;

Ska till sommarstugan på Öland, Köpingsvik med familjen och lite kompisar. Det sägs att om man ska vara någonstans på midsommar så är det Köpingsvik som gäller… det är dock bara andra året i vuxen ålder som jag är där :P Och jag tycker det känns lite överskattat med alla fylla på campingarna.
golf.ifokus.se
Ska till Trelleborg och hälsa på pojkvännens släktingar. Aldrig träffat människrona innan och nu ska man vara där en långhelg. Kan bli intressant eftersom jag inte har en aning om vad vi ska göra eller hur många vi blir :)
Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft

Ska ner till Skövde/Mariestad till min mormor och morfar, ett av dom bästa ställena som finns i hela världen!! Min kusin och hennes familj bor i Mariestad så dom kommer också, även mina två andra kusiner från Södermalm och deras familj och min morbror från LA, USA (bor bara där, kommer inte där ifrån) ska dit också :D
Ska bli jätte kul :)

#7 Åh vilken idyll! Förstår att du tycker det är världens bästa ställe. Jag kan nog hålla med om man går efter vad bilderna visade. Sådär vill jag också ha!!!!

Örebro - ett gäng av min sambos polare samlas där. Bad, lunch, och mycket öl står på schemat.
Ska med pappa, hans sambo och bror min till norrköping -.-
Helena
Vart på lövsta slott och ätit jordgubbstårta. Innan de åt vi färskpotatis och sill. Och nu kommer snart vänner och så ska vi iväg på fest.
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
Har grillat idag och ätit jordgubbstårta ;)
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
jag och min sambo va ute på landet hos några kompisar i en byhåla som heter skärblacka :P
det blev att äta god mat, massa frukt och leka knäppa lekar :)
blev lite mkt att dricka å nakenbad me :D haha!
roligt som tusan iaf :D

Bakiiiiiiiiiiiis…

det blev en stillsam midsommar för mig eftersom jag började jobba kl 7 imorse.. men som alltid blev det en massa fylla o bråk bland de jag umgås med.. så nästa år ska jag fanimej jobba så jag slipper eländet..
Im the singstar queen!:P
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
vi var i stugan ett gäng, tyvärr så rengnade det,och åskan var ingång :( annars hade vi nog badat ;)