Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikettshopping
Läst 911 ggr
KickanLilja
0

Shopping-Norrköping

På torsdag ska jag till Norrköping och handla upp alla mina pengar=P Nu behöver jag tips på var man kan köpa:

• Sommarklänningar, ganska enkla och billiga
  • Bh:ar strl 70DD eller 70E

Jag gillar New Yorker skarpt, men har inte utforskat hela deras sortiment än, tror ni jag kan hitta något av detta där?

sophiia
0

jag skulle absolut inte rekommendera att shoppa i  norrköping de enda vettiga affärerna där de finns snygga kläder är vila, veromoda, gina tricot, Hm och bikbok :P

Liss
0

#1 Och hur länge sen var det du var i Norrköping:P haha! Herre min je! vi har ju massvis just nu.

Jag gillar Greencha- vilket är typ märkeskläder och mycket coolt. Även såklart New Yorker som ligger där nere också. -älskar deras kläder!
Sen är de ju vanliga Gina tricot såklart. och Veromoda(hatar)
D&company är nice
Vila är rätt fina kläder
MQ, fast de är så dyrt iof
Cubus finns rätt fina grejer ibland
Sen har du Bodyline som är toppen med underkläder- dem är sjukt bra på att hitta rätt stl till en också:)
Carlings har snygga grejer!
Monki är rätt cool! Balla kläder
Och SWE butiken är väl rätt cool också, väldigt dyrt där med dock.

Och så får du komma och handla frukt av mig. För jag står mitt i stan och säljer för Hemköp;)

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

sophiia
0

jag bor i norrköping :P

JMax
0

LisetteS

Jag har köpt vindruvor av dig!! Skrattande Var ett par veckor sen och jag tyckte jag kände igen dig på nått sätt men kunde inte placera dig!! Hehe nu föll den polleten ner!

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Taci
0

#2, exakt! :)

Jag älskar o shoppa i norrköping. Brukar fara runt i lite olika städer o shoppa, men blir oftast Norrköping, brukar hitta allra mest där :)

Liss
0

#3 Hehe okej:P Ja det är väl visserligen hur ens smak är.. men Norrköping city har ju byggt upp och gjort nytt så det är massvis med nya butiker osv:)

#4 Haha jaha? Hur ser du ut då?:P Några veckor sen är nog en bedrift, var nog mer månad eller så:)

Och på torsdag är det ju marknad och grejer, så då blir de full rulle. Ni får köpa vindruvor av mig då:P

KickanLilja
0

#6 Är det marknad imorgon eller nästa torsdag?

sandra1977
0

den börjar imorrn kickanlilja,o håller på tills 31 maj..kommer lite kändisar till hörsalsparken o så..det är rätt kul när det rör på sig i lilla "peking"kram sandra

KickanLilja
0

Jaha, då har man handlat upp massor av pengar i Norrköping idag, bilder på allt ligger på http://MLilj4.bilddagboken.se under dagens datum, kommentera gärna!

Systertt
0

Jag bor i Norrköping och det är mycket bra butiker där.

Liss
0

#9 Jaha, och inga druvor eller jordgubbar köpte du utav mig?;)

sandrah91
0

Älskar norrköpings shopping finns det mesta där ju :)