Frisyrer :)
I denna tråden tänkte jag att ni kunde berätta eller visa hur era frisyrer ser ut :)

#3 Gillar bilden sjukt mycket =D

#3, snyggt, plattar du håret?

#5 tack
^^ .
#12 tack ^^ . Japp alltid ; b,

nån som har snelugg? funderar att klippa mig så och färga håret ljus brunt med blonda slingor :)

#2,3,4 ÄLSKAR DITT HÅÅR :D

Haha håller med #20 till 100% xD

;)

#20 och #21 ,
tack så mkt hihi ( =
Men håller på att spara ut det nu, så det är bara fult och jävligt, mer såhär.. ;P
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

jag blir så avundsjuk på alla ni som har så långt o fint hår.. jag har halvkort nu försöker spara till långt men det sabla håret e så **** envist så de lägger o virvlar o har sig heöa tiden fastän jag plattar det..

Jag är sugen på att sätta in längre hår.
Alla har ju jättefint hår. Jag har tänkt klippa mig snart, men gillar inte att gå till frisören för det bli aldrig som jag har tänkt mig. Nån som vet nån bra frisör i Göteborgsområdet..? hahaah xD

tjockare hår är inget man vill ha när man har det jag va hos frisören i 2 omgångar tunnade ut till hälften båda gångerna as jobbigt att kamma och blir bara massa tover.

Jag har ganska tjockt hår, och typ halv lockigt där nere på topparna.
Hatar mitt hår. -.-
#3 vad har du för färg där? grymt fin!
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
#40 Joho jag älskar att ha tjockt hår! Man kan ju göra så mycket mer med det, är ju halvt omöjligt att klippa upp det snyggt om det är jättetunnt.. Själv kan jag göra nästan vad som helst med mitt hår och det har jag absolut inget emot.. ;P
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Jag hatar att ha tjockt hår, det går inte att sätta upp det i en hårklämma, det får inte plats och klämman går sönder, det blir våldtaget av mitt elaka hår! ;P
Helena

#45 Jag tycker inte att du ska klippa dig =)
Jäääätte fint hår =D Och som sagt klipp dig inte!

#49 - du har missat att bifoga bild.. xD
#50 märkte de men nue de fixat ^^
#46 Klipp upp det? :P Man har ju världens möjligheter att klippa snygga frisyrer när man har tjockt hår.. Förstår inte varför folk inte utnyttjar det.. ;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Det är uppklippt^^
Helena

#53 det går alltid att klippa upp det mer ;)
haha, aa, men det vill jag inte^^
Helena

Har jämt utläppt hår. Hel lugg, sne lugg, uppsatt lugg med spänne. Diadem använder jag inte såå ofta nu förtiden med det händer. Ibland har jag flätor också. : )
jag har klippt lugg och rakt hår är jätte nöjd ska ta en bild snart
#47 Mjo, jag tycker ju trots allt om mitt tjovka hår.. även om det oftast ser platt och livlöst ut.. :)
Efter våran skattjakt tänker jag definitivt inte klippa mig.. en kompis till mig blev klippt i håret och var tvungen att klippa av allt (hon hade axellångt) upp till öronen.. :S

#63, snyggt! :D
jaa, emma.. de är knas hur bra du passar i de dära.. en annan skulle se hel puckad ut me orange;P

#75/76 - Hur får du dina ögonfransar
sådär perfekt 'isär', lite tjockt men
ändå inga klumpar? jättegulligt :)
Den andra bilden är bättre emmsan:) då ser man de "röda" bättre;P
haha, äsch då ;D

#84, Den tröjan är grymt snygg.
hehe, du tänker på allt du;P

#88, Såklart :) Tänk dig om en kille inte lagt märke till din nya fina tröja ;-)
hahaha.. jaa de har ju faktist hänt:O
#87 tackar tackar ;D

#93 Gillade speciellt den första bilden. Fin.

#94, tack tack :D

#99 vad snyggt, nästan finare än när du var blond

#100 Bara nästan? ^^ Haha nej, men tack :)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Vilket fint hår du har flippa!! vill ha brunt långt hår!!

Jag ser mest ut såhär jag…
Rakt och… ja… tunnt…
Men när jag går hemma och håller på mycket med djuren så brukar jag ha uppsatt hår så jag slipper… få kiss i det? :P Alltså… om jag sitter på huk och ska plocka upp kiss och bajs på golvet efter illrarna (som är jättekassa på lådan) så nuddar mitt hår golvet… så får ha det uppsatt då… inte bara i en svans, utan lite mer uppsatt…
golf.ifokus.se

Har ingen bra bild, men halvlångt, mörkbrunt med snedlugg :p

jag har haft kamm, (inte ställd på bilden) och bestämde mig för att raka för sista gången i augusti så sen dess har jag väl inte ansträngt mig så mycket för att skaffa en snygg frisyr. Klipper själv så det har väl mest varit att försöka få det att se okej ut, nu är det dock ganska kort och jämnlångt! dags att ta till saxen på allvar :D
Förut såg jag ut så här…
Lite dålig bild men jag hade lååångt, lite rödaktigt som jag nästan alltid bara lät vara som det var…

Seeing isn't believing, believing is seeing.
/Mims Medarbetare på Julen.ifokus och Harry Potter.ifokus
Sen fick jag för mig att jag skulle överaska pojkvännen när han kom hem från en kryssning… här är resultatet.. :) Han kände knappt igen mig ;)
Seeing isn't believing, believing is seeing.
/Mims Medarbetare på Julen.ifokus och Harry Potter.ifokus