Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikettot-off-topic
Läst 895 ggr
LinneaG
0

OT - Köpa ny mobil

Börjar tröttna på min mobil nu. Har iofs bara haft den sen i augusti, men den är väldigt sliten och såå tråkig!
Den är låst till Telenor så det går inte att sälja den.

Tips på ny telefon?

Just nu har jag en Sony Ericsson K610i.

paronskrutten
0

Du kan ju sälja den till nån med telenor.. eller?

Helena

Sandra
0

Jag är också på jakt efter en ny. Svårt att välja tycker jag. Finns för mycket. Mitt problem med min nuvarande är att den stänger av sig titt som tätt… inte allt för kul. Har du kollat telenors hemsida om de har nåt bra att erbjuda då?

LinneaG
0

#2 - Har en Samsung med lucka hemma om du vill låna sålänge?

Turnado
0

köpte ny mobil förra veckan. Kommer inte ihåg vad den heter. Men platt nokia med röd,blå,rosa,svart,grå på kanterna. Men man får juh välja färg. Riktigt nöjd faktist bara 2000 kr

cykelpump
0

Ett tips, man kan låsa upp mobiler antingen via telenor (då kostar d vell en 300) lr hitta nån hemsida där man kan göra dt själv (:

LinneaG
0

#5 - det kan man inte förrän tiden har gått ut, den här telefonen är låst 1,5 år till.

Trolleth
0

Hade också en K610i röd… älskade den otroligt mycket! Men jag ville ha mp3 i mobilen då min iPod börjar tappa livslusten… så jag skaffade mig en Nokia 5310 XpressMusic, en rosa… älskar den :)

[Zoie]
0

Jag tycker den jag har är väldigt bra det är en Sony Ericsson
W910i :)

RADiOACTiVPiG
0

Jag har en sony ericsson w610i, den är rätt bra :)

Lizzan
0

Jag har sony ericsson W660i, den funkar jättebra :) den är rätt billig nu också, tro den kostade 1300 ca :)

_Jag_
0

jag har en ericsson k660i den verkar vara bra men har bara haft den sen igår så jag vet inte hur bra den egentligen är =) Radion är skitbra i alla fall :P och kameran är skitbra också =)

ciss
0

Känner många som har en Sony ericsson W660i, det är en ganska basic telefon utseendemässigt (förrutom mönstret på baksidan), snygg och bra.

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

ciss
0

Sedan som #10 sa, är den inte så dyr heller.

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

Belindaa
0

Min bror har en sån som #12 (fast en svart då), och enligt honom är den välldigt bra.

Buffaomini
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

har en LGKU990
den är riktigt bra om du är ute efter en kameratelefon

vad vill du satsa på mest? musik, kamera, data etc?
om du tar reda på de så kan du begränsa ditt urval en del

LG kostade 4500, utan något abonnemang..

GucciDior
0

Tycker inte du ska köpa mobilen i inlägg #12! Många av mina kompisar har den, och om man tappar den en gång går färgen på alla hörnen av så den blir vit där - inte så snyggt! Annars är den bra men färgen släpper jättelätt!

Belindaa
0

#16 kanske inte blir så på den svarta? om det nu var en röd din kompis hade. Min bror har ju som sagt en svart och den har han nog tappat endel gånger, och den har inte någon avskavd färg vad jag har sett ;)

Muzzy96
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

själv har jag en W910i och den är bäst. Men du kanske kan låsa upp den eller ngt..

GucciDior
0

#17 Jo, alla mina kompisar har den röda (har 5 eller 6 kompisar som har den mobilen) Och färgen skavs av väldigt lätt!

neonrosa
0

Jag har en K750i som jag haft i 1½ år, jag har tröttnat på den väldigt mycket :p Men det är en mycket bra mobil.