Skolavslutningskläder
Såå… snart är det skolavslutning!
Jag vill inte gå egentligen, avskyr allt som har med skolavslutningar att göra. Missförstå mig rätt, sommarlov älskar jag. Men att stå och le medans hundra föräldrar tar kort och hålla på och fjanta sig med blommor och sånt är inte min grej.
Men med mycket tjat från mamma och vänner så har jag bestämt mig för att gå ändå. Dessutom lovade mamma att betala kläderna, så då får jag väl passa på.
Hur som helst, vad ska ni ha på er på er skolavslutning?

Själv ska jag ha det här. En svart lång kjol, svarta skor och ett grönt linne. Ville egentligen ha linnet svart också men det fanns inte, så lite somrig är jag ju ändå! ;)
Till det ska jag ha svarta sotade ögon, ett svart halsband med ett typ kors och lite grejs på och ett nitarmband.
Allting är från ellos.

Har inte tänkt så långt .. haha ^^
Men förra året var vi i aulan sen direkt upp till klassrummet där vi fikade sen hem, så jag ska nog inte köpa ngt nytt. Har en skjortklänning jag bara använt 2 ggr (och ingen utav de gångerna i skolan) så funderar på den :)

Ska ha en grön klänning och ett par svarta pumps. =)
Den här vita klänningen från Ichi.
Antingen svarta pumps (de på bilden) eller vita ballerina med låg klack. Inte bestämt andra assecoarer. Lockat utsläppt hår.
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

#5 Tack, den är köpt på Rebel :) Har även sett den på NK och Åhléns City, så om inte Rebel finns i din stad kan du säkert hitta den någon annanstans ;)

#7 Jättefin! Vart är den ifrån?
#10 Svarta eller vita skulle jag säga, alt. måste skorna och smyckena gå i ungefär samma färg, annars blir det för mycket :P
Helena

#13 hade tänkt det också (: och att det nog blir finast med typ svarta pumps o svarta smycken osv. men om det inte blir för "tråkigt" till en skolavslutning :P

#17 snygg!
#10 svart, vit eller silver tycker jag :)
#18 tack :D

#16. Hehe, jag har en likadan klänning fast den svarta varianten, funderar på att ha den på avslutningen. Man måste väl inte vara färgglad? *höhö*

#13 Min syster tänkte ha den på studenten, men ångrade sej snabbt till en annan helvit supersnygg. Jag har den i andra färgen :)

#21 vart någonstans har du köpt den?? Jättefin;)

#24, Gina Tricot, har själv en lika dan ;P

en typ rosaglittrig från rut mfl, haha.
haha, jag har inte en aning! shorts och linne som vanligt gissar jag på:)

#29 ja hitta också en snyggare men då hade jag redan köpt denna och ja hade inte råd me båda
Kan slänga upp en bild senare. Ska ha en svartgråvitrutig klännig med halsterneck och svart tyll under kjolen ;)

#26 En sån ska jag också ha fast den vita/creme färgade =)

#34 jag tänkte köpa en creme färgad men sen tänkte jag om de blir kallare och man vill ha leggings, då e de inte så snyggt med kritvita leggings och creme vit klänning

tycker du oxå ska ha med skärp =)

#37 Har du köpt den på Lindex? x)

#39 tänkte ha en sån.
Jag har sytt min klänning själv på syslöjden riktigt fin. En turkos med fickor. Enkel men fin, ett par vita legging till de
Jag slutade 8an idag och såg ut såhär :)
Vit klänning från ICHI, svarta pumps och en naturvit kofta. Hade inte tänkt ha koftan men det blåste iskallt och regnade (suck) så jag fick snällt dra på mig den ändå :p
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
#38 ja
#41 superfin! :D
Har avslutning på fredag och jag vet fortfarande inte vad jag ska ha på mig :P höhö. Men det blir troligtvis något jeanskjol + leggins och någon tröja.

Tss jag tog bara ett svart linne & blåa jeans, frös halvt ihjäl iallafall… *rysa*
//Wizy

#49: Nämen ser man på, Ben & Jerrys! ;)
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se