R.I.P. naglarna
Jahapp, efter ett halvår så hände det, lagom knappt två veckor innan balen. Pekfinger nageln gick av. Och enligt min princip så klippte jag av resten också, så nu är de så korta som det bara går *suck*
Kändes så hemskt, man känner sig stympad :P Men nu har jag börjat vänja mig. Är ju ändå lättare att spela guitar hero och att skriva sms å skriva på datorn nu :P
De växer ut igen, ska se hur lång tid det tar:)
Saknar mina naglar :(

Samma för mig, hade sjukt långa naglar, sen gick de av nåndag runt den 11 maj… men lika bra var väl det, för det var bara lillfingernaglarna som var kvar vid den tidpunkten :P
golf.ifokus.se

Usch då! För mig gick en av igår, men ska snart till nagelsalongen så då får de blir en förlängning på den, eller så får att naglar bli väldigt korta.
jag skulle inte känna mig hemma med lösnaglar, är lättare när ens egna växer ut långsamt, så man hinner vänja sig. Sen skulle jag bara ha av dem. Så nu får de vara korta, e ingen som kommer tänka på det ändå :)

#3 - dessa känns verkligen inte som lösnaglar. Känns som mina egna. Och vill inte kapa alla bara för en gått av :P
Tråkigt "/ Men det är ju mer praktiskt iaf (sett från den ljusa sidan ;D)
Har själv långa naglar, oftast för att jag inte orkar klippa dom o trivs bättre i långa.. Men på fredag åker jag på ridläger, så innan dess kapas dom ;( Fingrarna ser alltid så avhuggna ut efteråt :P
Oj vad tidigt du åker på ridläger, Moonstrike, jag åker inte förrän i augusti.
Tråkigt att naglarna åkte, Velsan, men dom växer ut igen! ^^
Helena
#6. första lägret här börjar i morgon =P

Man känner sig helt naken utan långa naglar, innan man vant sig.
Neej vad trist ;( hade det tagit ett halvår ;o men, dom växer ju ut igen :)
#6 jag vet, men ska göra andra saker senare :P Skulle egentligen åkt en vecka tidigare, men min kompis hade inte slutat skolan då^^,