färglinser från opticana
skulle vara kul och se före och efterbilder =) även om linserna inte kmr från opticana…
Har aldrig provat färglinser jag.. röda skulle vara läckert!
Helena

Jag har aldrig haft färglinser. Dock är de jag använder lite blå. Men verkar som om jag aldrig kommer kunna ha linser mer, fått någon infektion av de. Har ont i ögonen hela tiden, blivit väldigt känslig mot sol/ljus och starka dofter.
Så var försiktiga när ni använder linser!
Går det att ha ljusare linser än man har ögon? Är lite sugen på att skaffa mig ljusblåa, men jag har redan blåa ögon och känns onödigt om min riktiga färg lyser igenom…
Kort sagt: är färgade linser täckande? :P
Nu har ja fått mina linser och dom är inte helt täckande :/ men funkar absolut :D får lägga in bild sen =)
#3 det ska gå att få ljusare ögon, har sett dom som har haft mörkbruna ögon till blå.. så bara man får tag på rätt linser =)
De där ser nästan ut som mina färgade linser, fast mina är lila. Så här ser de ut när de ligger i linskoppen, lite suddig bild men ni ser nog ändå. Har även haft helsvarta linser men när man själv går omkring med mörkt hår så blir effekten inte lika tydlig som när en ljushårig har dem. Pojkvännen brukar köra på vita linser men eftersom han har bruna ögon så blir de inte helt vita. Men effekten är riktigt läskig.
Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft