Skönhetstips från mej
Ett tips på vad man kan göra denna fredagkväll om man vill ro om sig själv lite. Först tappa upp ett bad, häll i lite badolja eller som jag brukar göra en skvätt badsalt från Dermalogica i badet. Skrubba sedan kroppen med en bra peeling kräm. Jag använder Decleors peeling.
Tvätta sedan håret och massera in en hårinpackning. Jag använder kerastase inpackning som är riktigt bra.
Rengör sedan ansiktet, peela och lägg sedan en ansiktsmask. Min favorit är Dermalogicas Multivitamin power recovery mask. Dyr men bra.
Tänd några ljus och häll upp ett glas champagne och kryp ner i badet och njut! Ett tips från mej så här en fredag. :)
men… men… om man inte har badkar då? vad ska man göra då för att få en såndär hääärlig avslapning?:P

men..men..använd fantasin då. ;) Du kan ju alltid ställa dej i duschen efteråt…¤L¤ Inte samma sak men ändå..Dusch har du väl? 
neeh.. bor i ett dike med en tältstol
hur fixar man de bäst då?
haha neeh. men dusch har ja faktist.. kan ju sätta mig på kaklet och plaska;P med min mask:) hihi
Det kanske finns vatten i diket, Real..? ;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

#3 Eller så kan du ju pröva diket som Alex skriver om..(fniss)
åhh.. vad härligt. Tänkte inte på de.. kanske blir ett litet lerbad då.. med en rengörande mask.. så kan ja ligga där och dricka … ehm.. vatten?
Men gyttjebad ska ju vara bra för hyn. ;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport

#7 Hahahah *asg*

När du ligger där och plaskar i diket så ska du inte dricka vattnet, kanske har du något annat mer "drickbart" hemma? Eller kanske är vattnet i diket gott. Vad vet jag? ¤asg¤
#7 Visst är gyttjebad bra för kroppen! Har du prövat? ;)
Ta med ett par ljus in i duschen och ställ dem stadigt på ex schampohyllan…någonstans där inte vattnet släcker dem. Släck lampan så det bara är ljuset från ljusen. Kanske något doftljus som harmonierar med din duschcreme?
Så kan du peela, göra hårinpackning…fixa och dona i en mysig dusch ;)

#10 Bra tips för er utan badkar!
haha.. men vadå mer drickvänligt hemma? diket ÄR mitt hem:S
joo att sätta in ljus på toan är mysigt faktist.. men ja skulle ju föredra att ligga ner fortf. men ja kan ställa in en stol i duschen? eller;P
Hahaha ja gör det.. En solstol. ;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport

#12 Oki du har rätt! Då kan du väl lika gärna dricka det med då. ¤skrattar¤ Vad gör du när det regnar? ¤nyfiken¤
Jag håller mej till Champagne! ¤L¤
#14 Då slänger hon av sig kläderna och letar upp en tvål. ;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport

Åh vad lyxigt! Har hon tvål med sig i diket? :) Jag som trodde hon ställde sig under ett träd om det regnade! (fniss)
hahaha!! jaa vad trodde du, klart ja slänger av mig kläderna.. de är ju ända dagarna man får sig en rejäl dusch! visst ni kanske de är lyxigt med lerbad.. men de är de enda ja har.. och i längden kan de bli rätt.. hum.. lerigt? och en tvål .. njaa.. de blir nog mer skrubb me enris?
jojo.. champagne jaa.. ja har hört talas om dom där bubbliga sakerna..
hihi.. neeh ingen solstol, en badenbaden?:P *plask plask*

#17 ¤skrattar¤
Ja badenbaden är lite bättre kanske..;) Eller en simba-säng kanske? ^^
Mvh Alex
Värd för Ridsport
jag brukar sätta mig i duschen o plaska med fötterna.. =) har man inget badkar får man göra d bästa av situationen… =D
Haha det är bra Malin! ^^
Mvh Alex
Värd för Ridsport

#20 Åh exakt så brukade min fasters gamla hund också göra ju.
Eller nja kanske inte exakt men det var nåt liknande ¤asg¤
Jo men så brukar ja med göra ju.. de är jätte skönt ibland. men lite hårt med golvet:P
eller jaa.. när man hade dusch en gång i tiden;)
badenbaden stolen blir liksom full med vatten (den drar ju åt sig) så då kan man sitta som i ett badkar.. de plaskar ju massvis:P (tänk på att tvätta dynan innan, annars kan de bli lite ofräsht när de luktar svett om vattnet;))

Jag badar ofta i badkaret men ibland tycker jag att man blir för trött och slö efteråt, då är det skönare med en dusch tycker jag ;)
Tänd massor med ljus, peela, olja in och schamponera i duschen och resten (fila fötterna, lägga ansiktsmask, måla naglarna m.m) kan man göra sittandes på ttoasitsen :P

Finns inget skönare än att somna i badet…hm..kanske inte så bra men jag brukade alltid göra det. Som inbiten badoman så var det en rejäl prövning när vi kastade ut badkaret och jag fick nöja mig med en dusch…
Eftersom jag blev så sur och gnällig så enades familjen om att vi nog skulle ha badkar ändå, fast denna gången hamnade det i källaren som jag raskt fixade i ordning lite mer spa inspirerat..

#25 Att somna i badkaret är ju ingen höjdare..när man vaknar av att man huttrar och skarar! burr!! Men detta med spa hemma låter intressant.. har en källare här som borde göras nå åt. Du har inte en bild på´t?

Sorry… Vet inte ens vart jag har kameran..*s*…

putt