Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikettot-off-topic
Läst 709 ggr
LinneaG
0

Mors dag!

Vad ska ni ge era mammor? Eller vad har ni fått av era barn?

Min mamma kommer att få en bukett med blommor och en mugg som det står 'min mamma' på och i den står det:

Du är alltid där när jag behöver dig. Du är min beskyddare och du är pålitlig, med dig känner jag mig alltid säker. Jag borde säga till dig oftare hur mycket jag egentligen uppskattar dig. Tack så mycket för att du ät min mamma.

Anken
0

Jag bjöd min mamma på bio i torsdags, vi gick och såg Indiana Jones senaste film :]

Liss
0

Vi åt middag igår och fikade och myste framför tvn till kvällen. Så idag vart det bara ett telefonsamtal:)

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Beafer
0

en bok som är skriven som en hyllning till alla mammor :)

Emelie-G
0

Fyra trisslotter, duschkit från bodyshop och en blomma fick mor min av mig ;)

GucciDior
0

Min mamma fick en krukväxt då hon älskar blommor! :)

Sandra
0

Min mamma fyller år 23 maj så vi firar inte mors dag alls. Plus att min systerson är född på samma dag… och min svägerska fyller den 27 maj. Så det är tillräckligt med pengar som går åt till åresenter ändå.

Sen fyller pappa år väldigt nära fars dag också… så vi brukar inte göra nånting.

Buffaomini
0

vi firade dagen före, då jag jobbade på morsdag
fick ett kort, ett nytt set med lakan, påslakan etc.
och en bok om mamma, med lite roliga bilder i

Turnado
0

jag var bort rest så det blev inget firande

Cattiiis
0

Mamma fick en bukett rosor och en middag lagad av mig och min bror. :)

Ellsa
0

Jag gav henne inget tyvärr :/

Isak
0

Min mor fick en ensam dag med sin älsklingsson… :) …mig :P

Vänliga hälsningar

Alexander Isaksson

SamanthaJones
0

mamma fick välja helt själv, eller hon sa att hon ville ha ett spec blommande träd o en matchande kruka när vi var och skulle köpa blommor till min balkong så då fick det bli det. + att jag och min bror bjöd ut henne på kvällen och från min bror fick hon två teaterbiljetter.

Vänligen

Sofia

Medarbetare på brukshundar

plutten-92
0

mamma fick choklad <3