Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikett: film-tv
Läst 707 ggr
LinneaG
0

DreamGirls

Effie White, Deena Jones, och Lorrell Robinson är tre väninnor från Chicago som bildar en lovande trio vid namn The Dreamettes. De flyttar till New York där managern Curtis Tayor Jr. gör dem till superstjärnor. Men framgången blir inte bara en dans på rosor.

Dreamgirls har fått hela 8 nomineringar. Tre av nomineringarna är för bästa låt och den fick ingen nominering för bästa film.

THE DREAMGIRLS är ett gripande drama om kärlek och lojalitet, framgång och svek. Filmen, som bygger på en Tony-belönade Broadway-pjäs, är skriven och regisserad Bill Condon.

Skådespelare: Jamie Foxx, Eddie Murphy, Beyoncé Knowles, Anika Noni Rose, Jennifer Hudson.

Någon som sett den filmen?
Jag såg den precis, vad tyckte ni om den?

RatLover
0

Har inte sett den än, vad tyckte du om den? :)

Repoort
0

oj, jättelänge sedan jag såg den filmen.
Den var helt OK.

LinneaG
0

#1 - Jag tyckte den var helt ok, inte jätte bra men inte heller dålig. Den känns lite långdragen, känns inte riktigt som om det händer något i filmen. Men ändå är det en bra handlig som man fastnar lite för.

Liss
0

Ja de var ett bra tag sen man såg den.. ^^ hehe! Men den var rätt okej. Men då bör man gilla mycket sång:)

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Benjy
0

har sett den, tycker den är väldigt bra.

Älskar när Jennifer Hudson (Effie) sjunger Jennifer Hollidays låt "iam telling you im not going"

Jennifer Hudson van ju en oscar för sin roll och hon vann även American Idol 2006 tror jag.

Ellsa
0

Jag har sett den :)

RADiOACTiVPiG
0

Den var lite bra men har sett bättre ;)