OT - Till salu
Nu ska min bror sälja sin villa. Han köpte huset för drygt 4 år sedan som ett riktigt renoveringsobjekt. Tror det är byggt på 40talet och de var inte gjort något med det sen 80talet.
Så han har renoverat det, till en början skulle han bo kvar, men nu har han tröttnat på grannar och ska flytta ut på landet.
Lägger ut lite bilder så får ni säga vad ni tycker.
Annons finns på www.hemnet.se - stockholms län - järfälla kommun - villa - jakobsberg, lidvägen 24.

Ser riktigt fint ut! Ljust o luftigt :P
åååh de skulle jag kunna tänka mig *suck*
Oj, ser grymt lyxigt ut !:D Jättesnyggt :) Det får han nog en ordentlig slant för!
Oj, ser grymt lyxigt ut !:D Jättesnyggt :) Det får han nog en ordentlig slant för!

Jäääklar! Skitsnyggt ju! :P

sälj det inte förrens ngr år, jag kan köpa det =D
urfint :O
Det var himla fint.. Men låter ju inte jätte lovande när han tröttnat på grannar;) Eller du kanske bara menar att han vill ha mera privat nu mera`?
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

#8 - Han vill bo ute på landet med större tomt och inga grannar som man ser :P
#9 Okej då förstår jag^^ Uppfatta det som att han hade dåliga grannar först;P
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Åh vilket snyggt hus :D

Nu är det sålt! Utgångs priset var 3.550.000 och de fick 4.050.000 kr. :)

Väldigt snyggt och ljust hus, synd kan man tycka när man lägger ner så mkt jobb på huset för att sedan sälja ;) han kanske har bott där ett tag?
Dem/han har varit duktig på att renovera upp huset! Gillar verkligen det invändigt :0) KUL att han fick sålt det!! Hoppas han hittar sitt dröm hus nu och läget :0)

#13 - Han har bott där i 4 år och renoverat hela tiden. Nu ska han flytta till en helt nybyggd lägenhet med sjön 10 meter ifrån. Det enda man ser från balkongen är vatten!

Okej :) Låter som han har hittat sitt dröm läge =)

#15 - Nja, han ska bo där tills han hittar en villa eller tomt lite längre ut på landet. :P

Haha, oki!!