Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikett: allmänt
Läst 991 ggr
UlrikaG
0

Jeans, var finns dem??

Som sagt, var hittar man jeans som sitter bra?

Jag är något av en byggartjej, tyvärr, och har extremt svårt att hitta jeans som sitter snyggt. Eller ens går över låren för den delen…..

Vet någon här inne kanske var man kan hitta jeans med låg midja, breda över låren men inga säckar och inga stuprör?

KurtB
0

Det finns tjejer som köper jeans på Ellos och blir supernöjda.

ssofia
0

Jag skulle fråga någon på t.ex JC, vilken modell de tror passar och ta fram så du får prova.

Eller du kanske gjort det utan resultat?! :)

SLennartsson
0

Jag har värsta problemet med att hitta jeans. Har ganska liten rumpa. ^^ Men sen har jag rätt mycket benmuskler och korta ben. :P

LinneaG
0

Jag köpte ett par Replay på JC som är låga i midjan och lite större i låren och inte helt tajta över knäna och ner.

Crashie
0

Carlings brukar ha ett rätt så stort sortiment av olika jeans i färger och typer. Snygga är de också.

SLennartsson
0

Ja, Carlings är riktigt dukitga. Likaså Olssons. Men det är inte alla som har vad de kostar..

UlrikaG
0

Jag har varit på JC utan framgång i flera år…

CArlings, H&M, Ellos…jag har nog testat det mesta…

Olssons känner jag dock inte till alls, finns de i Gbg?

Priset är inte det väsentliga, utan det viktigaste är att jag hittar ett par jag trivs med ;)

paronskrutten
0

Second hand?

Helena

emsems
0

Vi har ett ställe här i Umåe som heter Dixie. Dom hjälpte mig. Jag har breda lår och stor rumpa. Hittade ett par skitsnygga Dieseljeans för 800 kr. Sitter super. Är inte lågskurna och inte så smala över vader och neråt. Helt enkelt VANLIGA jeans!