Whizbiz
Whizbiz.com.au… kanske vore något om man t.ex inte vill sitta ner på äckliga offentliga toaletter :P
golf.ifokus.se
Haha, ja varför inte, men inte så mysigt att ta med den sen? *läste iofs aldrig hela*
Tror jag för min del fortsätter köra på "huka-utan-att-nudda-toaletten" tekniken ;)
Paulina

#1 Ja, den funkar ju också, om man har benmuskler :P
Jag brukar köra med "lägga-halva-toarullen-längs-kanten-tekniken" :P
golf.ifokus.se
#2 ja, den är ju faktiskt den mest förekommande, men i sunkiga fall, eller då det är lite papper så blir det till att huka, benmuskler eller inte ;) Även mina dallriga förslappade muskler skriker i vanvett av att behöva ha kontakt med en främmande toa-sits.
Jag behöver väl inte nämna att jag har toa-fobi? ;)
Paulina

Jag brukar undvika att gå på toa (om jag inte är hemma eller hittar någon extremt trevlig toalett), jag håller mig, det är bara i extrema fall jag tar till pappers-metoden =) När jag är ute, typ på någon nattklubb eller så, då undviker jag att dricka bara för att jag ska slippa bli kissnödig! 
golf.ifokus.se
Usch jaa.. offentlig toalet fobi har jag också^^ Går icke! Men måste man så måste man.. och då blir de att huka som sagt och så har jag ryssningar i några minuter efteråt:P
Men de där såg ju inte direkt inbjudande ut heller:P Hålla i en jäkla "tub" man ska kissa i.. haha!
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
Inte för att jag har något problem med att kissa på offentliga toaletter men det här var ju skoj. Haha. Äntligen kan tjejer också STÅ UPP och kissa :D
Fast jag tycker iof de är bekvämt att sätta sig^^ så ser inte att de kan vara en fördel:P
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

#6 Och skriva meddelanden i snön :P
golf.ifokus.se