Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikettallmänt
Läst 866 ggr
Theres
0

Whizbiz

Whizbiz.com.au… kanske vore något om man t.ex inte vill sitta ner på äckliga offentliga toaletter :P

golf.ifokus.se

Aviendha
0

Haha, ja varför inte, men inte så mysigt att ta med den sen? *läste iofs aldrig hela*

Tror jag för min del fortsätter köra på "huka-utan-att-nudda-toaletten" tekniken ;)

Theres
0

#1 Ja, den funkar ju också, om man har benmuskler :P

Jag brukar köra med "lägga-halva-toarullen-längs-kanten-tekniken" :P

golf.ifokus.se

Aviendha
0

#2 ja, den är ju faktiskt den mest förekommande, men i sunkiga fall, eller då det är lite papper så blir det till att huka, benmuskler eller inte ;) Även mina dallriga förslappade muskler skriker i vanvett av att behöva ha kontakt med en främmande toa-sits.

Jag behöver väl inte nämna att jag har toa-fobi? ;)

Theres
0

Jag brukar undvika att gå på toa (om jag inte är hemma eller hittar någon extremt trevlig toalett), jag håller mig, det är bara i extrema fall jag tar till pappers-metoden =) När jag är ute, typ på någon nattklubb eller så, då undviker jag att dricka bara för att jag ska slippa bli kissnödig! Hemlis

golf.ifokus.se

Liss
0

Usch jaa.. offentlig toalet fobi har jag också^^ Går icke! Men måste man så måste man.. och då blir de att huka som sagt och så har jag ryssningar i några minuter efteråt:P

Men de där såg ju inte direkt inbjudande ut heller:P Hålla i en jäkla "tub" man ska kissa i.. haha!

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Lotta_A
0

Inte för att jag har något problem med att kissa på offentliga toaletter men det här var ju skoj. Haha. Äntligen kan tjejer också STÅ UPP och kissa :D

Liss
0

Fast jag tycker iof de är bekvämt att sätta sig^^ så ser inte att de kan vara en fördel:P

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Theres
0

#6 Och skriva meddelanden i snön :P

golf.ifokus.se