Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikett: skönhet
Läst 721 ggr
Velsan
0

Affärs idé, naglar

Funderar på att ta typ 200 kr, å så får man komma hem till mig. Bli ompysslad, med lite handmassage, handbad och all basic skötsel av naglarna. Och sen att man målar naglarna i nått roligt mönster. Liksom om man inte vill bygga låtsas naglar utan man vill försöka spara ut sina egna naglar, så kan man få gå å få dem omskötta regelbundet, eller bara få en lektion i hur man gör.

Tror ni folk skulle vara intresserade av det?

LinneaG
0

Det tror jag! Iaf när det kostar minst 500 på salong.

Anoziz
0

Självklart! Vart bor du? Bor du nära Göteborg kommer jag direkt! ;D

Velsan
0

hehe stockholm tyvärr:P

paronskrutten
0

Ooh, bor du i stockholm? Yay! Funkar det om jag kommer om en timme? ;)

Helena

Liss
0

Jo det tror jag skulle funka! Bara du har en neutral plats i ditt hem isf där ni får vara ensamma:)

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Velsan
0

har ju egen lägenhet :)

Theres
0

Jag tar nästa tåg till sthlm ;)

golf.ifokus.se

LinneaG
0

Man har ju tur som bor i sthlm ;)

ElinSvensson
0

tror du kmr få många kunder ;)

Anoziz
0

Iaf många kunder härifrån ;)

Velsan
0

hehe good to know ;)

paronskrutten
0

Ja, du kommer bli rik, wihoo! ^^

Helena

Mangis
0

Jag tror säkert att det funkar till det priset, men du lär ju inte tjäna på det rent ekonomiskt. Det finns ju ett skäl till att det kostar så mycket på salong… Fast det beror på hur snabb du är (halva priset ungefär går ju till skatter och avgifter).

Beafer
0

tycker det låter som en superbra idé! senast idag pratade en kompis med mig om att det är så dåligt med "nagelsalonger". många är ju intresserade av att piffa till naglarna så. kör hårt!

Velsan
0

tänkte mest som lite extra fickpeng, har ju redan ett riktigt jobb :)

Cattiiis
0

Det verkar ju finnas intresserade i alla fall, se bara till att marknadsföra dig själv så att folk vet att du finns.