Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikettskönhet
Läst 3310 ggr
Velsan
0

Stå solarium

I min jakt på den perfekta brännan, så hittade jag ett solarium i Sundbyberg som har ett stå-upp solarium. Skitbra! Man blir inte svettig på samma sätt, man slipper de fula fläckarna på rumpan och skulderbladen :) Visst kan det va drygt att stå upp i 15 min, men är bara att låtsas att man står å väntar på tunnelbanan :P Sen kan man lyfta på armarna så man blir brun överallt :) Och funkade bra också :)

Måste ju bli brun till balen, och få bort finnarna på ryggen som jag fått av p staven, inte många kvar alls, men man vill ju få bort de fula märkena efter gamla också :)

Rekomnderar starkt stå upp solarium om du nu tycker om att sola :)

Lotta_A
0

vad ska man ha för att skydda ögonen då? Sådana som man brukar ha trillar ju av om man står upp.
Vet att det finns ett stå-upp solarium i stuvsta, men jag har inte provat det än.. Men det vekar grymt bra!

Velsan
0

jag köpte ett par glasögon med gummiband :)

JoJos
0

vad kostar de ?

Velsan
0

de kostade 30 kr i automaten, å då e de sånna som har ett litet titthål så man kan titta ut å se klockan också :)

JoJos
0

vart i sumpan ligger de ?=)

Velsan
0

Om man står vid press byrån vid tunnelbanan, på samma sida av spåret som systemet. Och tittar mittemot där så ser man en liten lila markis över en vit dörr, som det står solarium på :) Vet inte vad gatan heter :P

JoJos
0

oki tack =)

ciss
0

Smidigt!

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

Liss
0

Vad kostade själva solningen då? Blir man alltså instängd i ett lite rum då eller?

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

paronskrutten
0

haha, ja, man blir inlåst och får inte komma ut ;D (förlåt, kunde inte låta bli)

Helena

Velsan
0

mmm man står instängd i en tub :P som lyser :p Inget för klaustofoben direkt :P

Sola 15 min kostar 60 kr :)

Liss
0

#11 Okej de var ju inte alls farligt med pengar..
Neh de var just de jag tänkte på, tur man inte har klaustrofobi.

Fast dock bor jag heller inte direkt nära. Och här i norrk har vi nog bara vanliga eller dusch skit. ^^

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆