Funkar det ?

Jag tycker att du kan ha flätor i håret och typ röda ballerina skor kanske? :)

hurdana flätor menar du ? =)

Jag skulle kört två stycken inbakade flätor ;)

haha okej ;) tror det blir fint! =)
men funkar klänningen på en skolavslutning ? :P

Jag menar, typ bara vanliga lite "lösa" flätor, men inbakade skulle nog också passa ;) Ja alltså, jag tycker den passar, plus att den var liksom inte tråkig vit, som typ alla andra är ju! NICE!

okej! =) förstår nog ;) funderar på att klibba lugg till ? rak, skulle det bli fint ?=)
Joo, den är ju annorlunda annars brukar man ju köpa "fin"klänning, som inte går att andvända till så mkt mer, men denna går ju ha till vardags med, snygg på ett annat sätt ;P
Vilken söt! Inget jag skulle ha på mig, är lite för slätstruken, men jag tycker att du kan ha den som avslutningsklänning. Vem har bestämt att det måste vara vitt? ;)
Paulina

skulle säga att du skulle ha två lösare flätor, eller en lång som du "lägger fram" (: vet inte hur långt hur du har.. ;)

Tycker inte du ska ha flätor för det påminner så mkt om en folkdräkt då tycker jag (inget illa menat då klänningen är jättefin).
Skulle ha satsat på utsläppt, lite fluffigt hår jag. :)

okej! ;)
jag har rätt långt hår, under brösten borde det vara nu (bild)
lockigt kanske ?
Neä, precis, dom flesta kmr i vitt, men svårt att hitta klänningar i vitt tkr jag ;)
Folkdräkt, mjoo, kanske, men en jätte snygg en då ;P

Spela roll om det påminner om folkdräkt xP, jag skulle kört på flätor jag ;) och det där med luggen, hmm jaa det skulle kanske passa :)
Jag tycker den var jätte söt :)

Klart de funkar!

tack, okej! =)

Hur söt som helst! Tycker att den känns lite midsommar :)
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se