Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikettskönhet
Läst 749 ggr
Sandra76
0

Lördagens lack

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

I lördags var det utgång till puben och det nyinhandlade lacket Rally Racer blev det på mina trasiga naglar. Alla hade självklart gått sönder bara för att jag inhandlat ett nytt lack..så typiskt. Men här en bild…

![](../ShowFile.aspx?BinaryId=fe890a0c-51ae-4d19-b792-9dfde3d4991b&Filename=naglar rally racer.jpg)

LinneaG
0

riktigt häftigt! ja funderar på att måla naglarna, men vet inte vilken färg, sitter ju i kassan på jobbet så kanske borde va lite diskret.

Sandra76
0

Naglarna blir ju lite starkare om man har lack och det är lättare att de håller för utväxt.

Kanske ett fransk manikyrlack? Fast skippa den vita randen? Det finns ju en massa snygga halvgenomskinliga lack..

huldisen
0

#1 Jag gillar genomskinligt på händerna, Det glänser och är snyggt :)

#0 Jätte cool Färg :)

Sandra76
0

Ja, det passade så bra till mina nya örhängen som är cerisa och lite glittriga;)

Men när jag kom hem hade jag bara ett örhänge kvar…hmmm

Liss
0

De var tufft..
Själv målade jag rosa häromdagen. Men tyvärr var de skit lack, för gick bort efter en dag:( Så nu har jag bara liiite på varje nagel, de är inte så jätte läckert:P

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Sandra76
0

Detta är från vision´s och kostar 39kr..ett halvbra lack, man måste måla 2 tjocka eller 3 lager. De sitter ett par dagar utan överlack. Men de har roliga färger;)

Liss
0

finns dem lite överallt då, eller vart köper man visions?:)

Sandra76
0

Nej, det säljs hos Oriflame. Oriflame har en Concept store i Stockholm, annars säljs det via säljkonsulenter som jag själv.

Vision´s har lite fräcka roliga färger. Sedan finns Oriflame colour, det sitter mycket bättre. Men gillar man att byta efter några dagar så sitter visions bra tills dess.

Liss
0

åhh, dem hade ju massa roliga även i de där som håller i fem dagar:)

Sandra76
0

Ja..jag tycker i och för sig att de kan göra fler färger..hihi utbudet kunde vara större;)

Jag har redan alla färgade lack och de för fransk manikyr..från Vision´s har jag dock inte många bara 2..

De från Oriflame colour kan jag rekomendera , de sitter bra.

Liss
0

Jo, men jag hittar bara skit lack. Fick liksom leta i 2 månader för att hitta ett rosa.. och då hitta jag de på cubus.. och jaa, som sagt höll de ju inte för fem öre:P

Jag gillade Black cherries, naturall shimmer, gold rush, candy sparkle, orchid, sunset rose och lilac dreams. Hehe, de var många de:)

Sandra76
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Black cherries är en favorit hos mig, likaså Orchid..

men även passion red och blaze..bifogar en bild med black cherries, passion red och blaze,,bilden tog jag när jag precis fick hem färgerna..och då måste de ju testas..alla på en gång hihi..

Liss
0

Ja, black cherries var riktigt fin.. rött har jag svårt för:)

Sandra76
0

Red passion är min absoluta favorit just nu…det är ju så olika. Men jag saknar ett riktigt mörkblått….

Liss
0

Själv har jag nog fått lite rosa sjuka;P

Linda
0

#15 Samma här

Moonstrike
0

#0 snygg färg! :)

Jag har aldrig nagellack.. är inge bra på att applicera (eller vad man nu säger), och mina naglar är finare utan :P Dom blir bara tunnare (svagare) och förlorar glans när jag använt nagellack :/ Och så stinker nagellack x| hehe

Thea-Cazzy
0

Jättesnygg färg! I <3 lila xD