Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikettskönhet
Läst 709 ggr
Anoziz
0

Hårborttagning

Någon här inne som har några bra tips när man ska raka sig (olika råd), eller någon som har testar några bra produkter (ex. hyvel m.m.) eller om det finns något annat man vill dela med sig inom rakning/hårborttagning! Jag är iallafall mycket mottaglig för bra produkter, då jag verkligen suger på det ;)

ElinSvensson
0

jag med ;P
jag rakar med hyvlen i duchen, känner inte om jag gör fel, jag har inte tid eller pengar att testa massa grejjer :P
så kör på det lättaste ^^

Anoziz
0

#1 Samma här ;D

[mjuue]
0

Tycker hårborttagningscreme funkar på benen iaf.. ja använder veet där ibland :P Sen brukar ja köra på engångshyvlar ^^ som sagt lättast o billigast, men tyvärr inte alltid så bra ;O

ElinSvensson
0

#3 jag tkr det tar för lång tid ;P
sedan blir det så kladdigt överallt :S

Liss
0

Kör med ladyshaver eller vad den rosa heter.. i duschen med lite tvål lödder.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

LinneaG
0

Jag har en hyvel som man endast kan använda i duschen. Tycker den är kanon bra, bästa hittills. Borttagningscreme tycker jag inte är speciellt bra.
Vanliga hyvlar blir jag helt prickig av och svinder.

Cattiiis
0

#6 En av mina kompisar pratade lite om nå'n hyvel man skulle ha i duschen. Funderar på om jag skulle prova. Är den bra? Hyveln jag har nu är himla 'slö' och lämnar kvar massa hår. Hur mycket kostar den?

KaninCrazy
0

När jag rakade armarna första gången för att prova.
Sved det jätte mycket sen! Det var jättejobbigt!  :/
Någon som vet hur man ska göra för att det inte ska svida?
Och varför det gör det? xD

LinneaG
0

#7 - man får hyvlen gratis och tester till. Sedan kostar det 328 tror jag, inte helt säker med påfyllningen. I påfyllningen ingår 5 eller 6 blad, räcker kanske 2-4 mån.

RADiOACTiVPiG
0

#9 haru nån länk eller ja nått ställe man kan beställa eller få info ??

[mjuue]
0

#4 Jo de e ju lite så tyvärr :O det tar tid innan håret försvinner asså. Men brukar göra de när ja sitter i badet(A)

Ellsa
0

#8 Blir det inte ful utväxt då?

ElinSvensson
0

#12 haha kej ;) smart (Y)
duschar nästan varje dag, så tar hyvlen då :P

[mjuue]
0

#14 mm lite smart kanske haha ;D
Aahaa ^^ mm verkar va bra o raka sej när man har fuktig hud.. hum kanske går enklare då ;P vem vet