Verktygslådan för tjejer!!
Japp den är äntligen min!!
Fick den igår så jag håller på att "inreda" den.
Den kommer vara hem åt ögonskuggor och rouge mest. Allt är naturligtvis inte här i. Då vi renoverar stora badrummet så har jag bara tillgång till de lilla toaletten. Lådan får därför stå utanför toaletten så jag behåller en del i skåpen där.
"Verktygslådan" är överskådlig och den går att låsa, om man inte vill ha klåfingriga barn eller syskon som snor smink. Även en rem kan man fästa så den går att bära med sig. Handtag finns också om man hellre bär den så.
Var finns den?
På Jula!
Kostnad?
349kr!
Andra likvärdiga sminkboxar kostar runt 700 och uppåt.
Prisvärd?
JAA!!

Kanon bra ju!!
Javisst..mycket bra fack som gör att det ligger stilla

Lite avis på allt ditt smink måste jag erkänna ;)
Är du???..ärligt så har jag ju knappt något om man jämnför en del riktigt addicted
Men en bra överskådling gör att man sällan köper något onödigt som samma färg och så.Man ska bara köpa saker man har nytta av..eller??hehe
oj vad mycket smink..ge mig ;)
Helena

jädra va mycket smink du har :P Men bra väska, för dig som har en del iaf ^^
haha jaa man bör väl kanske ha en del smink för att fylla den också:P så för min del vore de inte ett så jätte bra köp.. thihi! Men den var cool
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
yes, hade inte gjort nåt om den var rosa…nejdå svart är bra
My preeeciousssssssss…..

fan så bra…å billig!!! de måste jag undersöka! mitt smink ligger i ett antal neccesärer…….tok-jobbit!
Japp känner igen mig…så måste man gräva..skittrist
hehe jaa.. alla mina ögonskuggor ligger öppna i skåpet och på skåpet och jaa lite sådär.. och sen alla borstar och kajal pennor/ögonbrynspennor ligger huller om buller i skåpet också med alla ögonskuggs applicerare.. skit bra:P
men inte har jag sådär mycket så de tar upp en hel såndär iaf:) kanske skulle ta och kidnappa några ögonskuggor från dig Sandra;)
hehe ja då skulle min sambo må….
Och jag skulle få anledning att köpa nya;P
Min mamma köpte 2 söta glas som jag har mina penslar i, då blir det lite mer överskådligt oxå. de står i badrumsskåpet..kanske jag kan ta bild o lägga in..
Hur som helst så kostade de visst bara 10kr tillsammans och de lyser upp skåpet rätt bra
En bild på mina två glas..de har varit med nu ett tag så damningen och rengöring har gjort att blommorna fått lite stryk.
Men det finns en massa fina billiga förvaringar. Jag ska köpa fler färgglada förvaringar till mina skåp, bara inte blivit av än

Jo jag hade också glas förut.. men de får inte plats i skåpet jag har i den här lägenheten:P Men ska ju flytta snart igen, så kanske är bättre där.. inte för att jag tror de, samma hyresvärd- säkert samma skåp:P
Jaa men dåså;) om din sambo mår bra utav de och du kan köpa nytt .. jag kommer imorrn;) haha
hehe japp!
Hahah den dära verkar väldigt bra ;)

#16 ooo…ser en MD formulations på den bilden…..galet bra grejer…använder bara den hudvården…..:)
#20 jag använder den bara ibland..jag tycker inte den tar bort smink ett dugg, men där har jag ju make up remover. Den funkar om jag bara använder den en gång ibland, som extra.
Finns fortfarande boxen till salu på Jula? Sökte på deras hemsida men kunde inte hitta den.

Ser ju skitbra ut! Och vad smidigt att ha med sig. En sånn skulle jag köpa, om jag hade liiite mer pengar.
Jo den finns kvar..artnr 663003..;)