Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikettskönhet
Läst 2169 ggr
Emelie-G
0

Plattång

Vad har du för plattång (märke & modell), hur fungerar den på dig och vad har du får hårtyp? Ska köpa mig en ny sådan, men har ingen koll :p

AmandaF
0

Jag har en babyliss PRO SC 2191CE - 38 mm . Jag tycker att den är jättebra pga att den är lättanvänd och att det finns flera olika temperaturer . Jag har långt och tjockt hår . Jag tycker att den plattången är bra och prisvärd :)

Gå in på www.eleven.se , där finns det flera olika plattänger och det står också på vissa vad dom passar till för hårtyp .

ElinH
0

Gamas ska tydligen vara bra =)

/ ElinH
Medarbetare på Dressyr.ifokus

Ellsa
0

Ngn goldwell.

paronskrutten
0

finns redan en tråd om det, använd sökfunktionen

Helena

LinneaG
0

Varför inte ha två om detta? kan ju inte skada nåt ;)

paronskrutten
0

Iofs ;P

Helena

Lininaa
0

Jag har den här och den fungerar jättebra på mitt hår som annars är väldigt svårplattat. Har lockigt hår som med gamla plattången höll sig rakt i ca 10 minuter, nu håller det sig mycket längre. Dessutom är den jättebra om man vill göra annat än att platta, typ våga lite och så.

Anoziz
0

Jag har en Remington som är väldigt bra, börjar dock bli lite sliten nu så det blir att införskaffa sig en ny snart! Men Gamas har jag hört mycket bra om!

[mjuue]
0

Coline, rätt nyinköpt plattång :) verkar bra! eller rättare sagt den är bra haha..
Man kan ändra graderna själv och det tycker jag är väldigt bra.

ElinSvensson
0

#7 mamma har en sådan, älskar den ;D fungerar riktigt bra!
innan andvände jag mig av en remmington, men mammas är bättre, så remmingtonen har fått vila ;)

SofiaR
0

obh nordica :)

Naaathaaa
0

jag har en Philips SalonStraight Ceramic.
Tycker den fungerar super.. Jag har långt och ganska så tunt hår, dock inte jättetunt.

Taci
0

Jag har en Ga.Ma. Bytte ifrån en Babylyss, och gud vilken skillnad :)

Den värms upp på 3 sekunder, plattar bra, så det håller länge :)

IdaS-A
0

Babyliss, den där med både locktång och plattång.. Är inte nöjd. Stor, otymplig och inte så bra tycker jag.

Lånar syrrans, vet inte ens vad hon har för någon men bra är den.

Sosso
0

Jag har en från OBH Nordica. Har bara haft en plattång så det är ju lite svårt att jämföra. Plattången värms i allafall snabbt upp, man kan ställa in efter hur varmt man vill att plattången ska vara, och är väldigt effektiv för mig som har tjockt och lockigt hår!

Cattiiis
0

Jag skulle också vilja ha en ny. Min tar väldigt lång tid att värma upp och man kan inte ställa in hur varmt man vill ha det. Får se om jag hittar någon som itne är alltför dyr…

Cattiiis
0

Någon som har prövat Remington Sleek & Curl? Den för 550:-
Hur är den?

Liss
0

Jag har fortfarande BaByliss wett and dry.. super duper bra:D

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Lizzan
0

#18 en av mina kompisar har en sån, funderar på att köpa :)

[Eichan]
0

Jag har nån som jag köppte när jag var i japan. Det är typ en plattång med keramiska plattor och så spruntar det ut typ joner i håret eller nått sånt.. Vet  inte riktigt vad det är bra för men riktigt bra är plattången i alla fall :)

Emelie-G
0

Oj tack allesammans, nu har jag lite mer koll :)

L1ll4n
0

Jag ska skaffa en Melissa-plattång, är dom bra ? någon som vet ? ^^)