Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikettsmink
Läst 3306 ggr
J-Parnebo
0

fräknar! hjälp :O

Hej.

Jag har otroligt mkt fräknar och det passar inte mig. tkr det är fint med lite fräknar , men jag har många och det syns jätte tydligt.. :/

någon som vet ngt bra smink man kan sminka över så man itne ser så tydligt? :)

paronskrutten
0

Det går typ inte att sminka över, men man vänjer sig faktiskt vid fräknarna. Alla andra tycker att man är söt i ens fräknar också, så det är något på plussidan! ^^

Helena

J-Parnebo
0

#1 okej xD

__iE
0

Fräknar är fint, elr okey, jag måste erkänna, de flesta fräknar är fina :P :)

LindaKarlstrom
0

jag får fräknar på våren (har börjat få dom nu) och jag tycker det är sött på så gott som alla ^

Anoziz
0

Åh, fräknar är såå fint ;)

Ellsa
0

Jag skulle vilja ha fräknar =D.

Anoziz
0

#6 Jag med ^^

Lotta_A
0

Jag har också massa fräknar. Det går typ inte att sminka över, men det tycket jag inte du ska göra heller. Fräknar är fint ju. Man blir lixom inte så blek då som man annars lätt blir på vintern.
Men typ. undvik solen så bleknar fräknarna lite..

RatLover
0

Just nu har jag inga direkt synliga fräknar. Men på sommarn, jisses. Okej, inte så överdrivet många, men lagomt!

IdaS-A
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

vinter.. inga fräknar

IdaS-A
0

sommar.. prickigkorv tryne..

IdaS-A
0

Tyvärr så kan jag inte ge några tips om hur du sminkar över fräknar, tror att det är riktigt svårt.

Du får helt enkelt gömma dig från solen eller vänja dig vid dem :/

AliceL
0

men hallå, det är ju så fint tycker jag :D

J-Parnebo
0

men jag har överdrivet mång och man ser dom så tydligt..

och när man blivit kallad prikig korv en gång så vill ja inte ha det mera. :/

Zvintos
0

#14: Jag blev också kallad pricki-korv förut, en gång när jag gick i 5:an.
Det var en killes försök att reta mig, men det slutade med att jag började gapskratta.
Sen dess har jag aldrig hört någon säga det, även om jag inte skulle bry mig ifall någon sa det.

Tycker faktiskt om mina fräknar. ^^
(Bilden är under vintertid, sommartid har jag ännu mer fräknar. =) )

Nicky
0

Har också massa fräknar på sommaren o har gjort allt typ, förrutom laser. Men blekande kräm morgon o kväll, och sen en bra foundation på dagen. Hjälper bra faktiskt, iaf i vintras syntes de inte alls när jag tagit blekande kräm:)

AmandaF
0

Jag tycker att man ser pigg och fräsch ut med fräknar :)

J-Parnebo
0

#16 tack för tipset. men var köper man blekande kräm då? :)

RoSa-RoSeN
0

Jag har bara två fräknar konstigt nog ^^

Cattiiis
0

Jag burkar få fräknar på sommaren, inte så många och inte så synliga. Men jag vill ha det jämt! Det är ju hur fint som helst!

Lizzan
0

Jag får fränkar på sommaren. Jag hatar dom :@ O.o

Magster
0

Har inga fräknar. Skulle inte passa i det heller, skulla bli för sött liksom. Passar verkligen inte mig! ><'
Men jag tror inte det är så många som lägger märket till din fräknar på ett negativt sätt, har aldrig hört talas om sånt. Fräknar är unikt och sommrigt :) Jag tycker folk med fräknar alltid ser så söta ut när dom är arga, vet inte varför xD

Maggan, mgfotografi.webb.se
Medarbetare på Hästfoto.

paronskrutten
0

Jorå, det finns folk som tycker det  är fult, och säger det till en!!

Helena

KajsaM
0

Har okå mkt fräknar, men man vänjer sig! :)

Nicky
0

#16, jag letade runt på internet efter bra produkter o hittade den jag nu använder på shopping4net.se. Men nu när jag letade efter den för att visa dej hittade jag den inte ''/ jag som måste ha  den när min gamla tar slut ju….

wewwa
0

Men Jenna då, du ska inte alls sminka över dom tkr jag.

J-Parnebo
0

#26 Joooo , jag passar inte i det..

LinneaG
0

Jag får lite fräknar på sommaren, inget som jag direkt störs av.

Jag har haft lite problem med huden i ansiktet och har lärt mig att desto mer man försöker dölja det desto värre blir det.

Aviendha
0

Jag får fräknar på sommaren, något jag inte gillar alls. Är inte så "brun" av mig *närapå solimun* så därför är vintern en lycka, trots att jag är spökblek då.

Jag störs inte av dina fräknar, tvärtom! =)

Nicky
0

Haha, jag gör typ ALLT för att bli av med de fuuula prickarna i mitt anskikte! ;)

J-Parnebo
0

#30 , det gör jag me :P