Hårförlängning
Jag vill göra hårförlängning hemma.
Nån som vet det enklaste sättet med bra resultat?
Jag har typ.. mellanblondt hår just nu.
Vet sidorna happyhair.se och tajmahal.se.
Nån som har nåt tips?=)

hur menar du med att göra hemma ?
det finns ju clips, vilket jag föredrar, du köper längder, syr på spännena/clipsen, sedan är det bara ta på och av när du vill, riktigt håller riktigt länge, sedan kan du ju ta av det medans du sover, och så vidare, det håller mkt längre. ;)
Jaa asså att man gör de hemma helt enkelt :P
Ja precis typ clips jag menade,
är det bra det från happyhair/tajmahal tycker ni ?:) Dom som vet ^^
Det låter ju väldigt smart o enkelt får väl ta o köpa de nästan ;)

det jag har hört så ska inte happy hair, vara så bra!
men tajmahal är mitt ifrån köptes innan sommarn 2007, slutade andvändas vid nyår pga. färgning, men går fortfarande att andvända ;)
Ahaa inte haha.. trodde de jag.
aha haha ^^
Okej, vi får se först vilken färg mitt hår blir! Sen ska ja hitta clip ons som passar min färg bäst ;D

Jag har provat diverse metoder inom förlängning, och clips är ju självklart lättast! Men vill man att håret ska sitta fast, så tycker jag att silicon-träns är ett bra alternativ.
Jag har beställt en gång från Happyhair, och var mycket nöjd. Fick håret på typ två dagar? Nästa gång jag beställer tänkte jag testa www.hair4less.se.
#5 Aaha :) Jaha okej !^^ ska kolla in den sidan oxå
Tänkte annars gå till tajmahals butik på drottninggatan så e man säker på att man får rätt färg o så :D

Jag brukar beställa från Tajmahal. Men det finns andra sidor som fannyhair.se och rapunzel. nu.
Jag använder mig av weaving-metoden då man flätar och syr fast löshåret. Jag tycker att det har funkat bra. Jag sätter i mitt hår själv, men jag rekommenderar att du tar hjälp av någon, för det är väldigt pilligt. :)