Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikett: allmänt
Läst 603 ggr
Praktikanten
0

Vem lever glamourliv?

Undrar över en sak :

Hur många av er anser er leva ett "glamourliv" och hur skulle ni vilja beskriva det livet?

Hur många av er har valt bort att arbeta för att leva på något annat? Vad är "annat" i så fall?

Kyss

Aviendha
0

Jag kan inte påstå att jag lever ett glamouröst liv, menar, jag är student (spara spara) har illrar (som kan missa lådan, urk) Har en förkärlek till bilar, (inte rädd att bli skitig) och piercings och tatueringar..

För mig är ett glamouröst liv fyllt av lyx, pärlor och glitter ;)

Taci
0

Nej, jag lever då inget glamouröst liv, jobbar med att frakta gods, alltså köra bil hela dagarna o lyfta o ha mig, bli smutsig. Sen har jag hela hemmet fyllt med kaniner o råttor, o det kanske inte är det mest glamourösa i andras ögon. Köper inte jättemkt kläder eller sådant heller, så jag är väldigt oglammig måste jag säga ^^

Dessutom har jag influensa just nu, o det är väl minst glamouröst av allt ^^

LinneaG
0

Jag är ganska säker på att jag inte lever ett glamouröst liv.

Jag jobbar på en brädgård på dagarna och på kvällarna är jag i stallet, så nästan dygnet runt går jag med smutsiga fingrar och skit under naglarna.

Men vad är egentligen ett 'glamour liv'?
Att få allt serverat på ett fat med silver sked? Eller att jobba och kämpa för det man vill ha, att på egen hand skaffa ett eget liv. Att ha jobbat hårt och offrat sitt 'utseende och sina naglar' och kunna känna vid 70 års ålder att man verkligen levt ett roligt liv och ett händelsefullt liv.

RatLover
0

Jag skulle verkligen inte vilja leva ett liv där jag… inte gjorde ett skit! alltså bli serverad maten, aldrig behöva jobba m.m. Jag skulle bli GALEN xD

Sandra
0