Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikett: allmänt
Läst 364 ggr
LinneaG
0

Vilket väder!

Usch vilket väder det har varit här idag!

Det har regnat, snöat och haglat, och lite då och då har solen varit framme. Riktigt konstigt väder!

Hur har vädret varit hos er?

Anoziz
0

Kallt, snö, sol och lite allt annat!

Jag vill ha VÅR!

LinneaG
0

Vi hade 10 grader förra veckan, det pendlar så mycket nu.

Anoziz
0

Ja i söndags var det värsta vårvädret och i måndags snöade det och var kallt..

Beafer
0

så var det för oss igår! jätte skumt! idag har det vräkt ner snö. helt sjuk! det är ju snart april för tusan!

Liss
0

Ja här är det samma skit.. i söndags eller nått sånt så var de hur fint som helst, jag ringde t om mamms för att se om vi kunde åka ut och vara ute med hundarna lite.

Och sen på måndagen börja det snöa och snöa och snöa.. hela dagen:( Varenda år har de vart varmt och skönt, så pass att man kan vara ute på balkongen i t-shirt utan att frysa. Och nu är de snö:(

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

plutten-92
0

Vi hade typ mellan 7 och 10 grader förra veckan men i mondags va det snöstorm och den förbaskade snönn ligger kvar. De två senaste dagarna har det varit minusgrader.

Det växlande vädret har tyvär satt sina spår på mig. Blev sjuk i måndags, jag va väl inte van vid det kalla vädretLedsen

LinneaG
0

Idag ligger snön kvar och det är minus grader!! Brorsan som bytt till sommardäck, blir ett äventyr till jobbet idag då!

Sandra
0

Samma sak här. Var det kanske jag som tog hit snön igen efter min skidresa? För i såna fall har nån missuppfattat mig.. jag ville ha snö DÄR.. i fjällen… inte här hemma!
Men det här är ju äkta svenskt påskväder vetja… hoppas bara det blir fint o soligt i helgen när vi är lediga!

LinneaG
0

#8 - hoppas det inte är så kallt i helgen, vill inte stå och skruva i minutgrader!

Eazyy
0

Här är det massor med snö >.<

Liss
0

Här är de fortfarande lite snö på baken, men idag är det faktist sol och plusgrader:) Mycket skönt..

LinneaG
0

Idag är det minusgrader och kanske 10cm snö på backen.

__iE
0

här är det snöblandatregn som faller, + att det blåser.. trååkigt.

Liss
0

Och här börja de snöa igen.. tror inte jag har någon tur med att de blir sol och varmt den 25:e :P

Anoziz
0

Idag har det bara snöat, snöat och snöat ännu mer.. Imorse var det värsta snöstormen!?

LinneaG
0

Idag har vi kanske 10cm snö, har snöat hela mogonen fram till nu.

Anoziz
0

Här ligger det väl 20-30 cm snö.. Och det töar.. Usch för töande snö :p

Ellsa
0

För mig var det sol och snö idag=)

__iE
0

snöstorm blev det precis, typ ^^ haha

paronskrutten
0

Här har det slutat snöa för idag tydligen^^

Helena

LinneaG
0

Usch, här fortsätter det snöa! Blir kul att ta sig till jobbet med sommardäck…

paronskrutten
0

här dalar det ner liiite snöö bara

Helena

Liss
0

#21 Man får ju inte ens byta till sommardäck fören april?:P

Ja här är de ju helt underbat. Att stå ute på balkongen med tshirt när jag fyller funka ju inte riktigt neeh!

De är.. ja vad kan de vara, snö upp till mina stövlars slut iaf^^ och de är ett par uggstövlar. Ecko älskar de iaf, han står och blygar på mig nu.. så bara att ta på sig munderingen och ut igen..

LinneaG
0

#23 - får får man! Men det är lag på att man inte får ha vintedäck efter 30 mars.

Sandra
0

Hoppas för guds skull att snön försvinner innan mars är slut. Det är liksom lite vändpunkten för vintern tycker jag.

##Trafikrapport##
Det låg TRE bilar i diket några kilometer innan avfarten till Bro imorse. = Sandra blev 20 min försenad till jobbet= Sandras chefer blev inte glada.

Hur ska jag kunna påverka tomtarna som byter till sommardäck redan nu o ändå envisas med att köra motorväg?

LinneaG
0

Imorse kl 9 var det +5 och klarblå himmel och sol.