Osexigast i världen
Sarah Jessica Parker har utsetts till världens osexigaste kvinna av ett herrmagasin.
Sarah Jessica Parker har blivit en stilikon för många kvinnor tack vare "Sex and the city"-serien som nu blir film. Men hon har tydligen inte fallit männen lika mycket i smaken.
Herrmagasinet Maxims läsare har röstat fram henne till den osexigaste kvinnan i världen.
- Har jag silikonbröst, botox och stora läppar? Nej. Passar jag in i idealet som vissa män målar upp i magasinen? Kanske inte. Men är jag verkligen den osexigaste kvinnan i världen? Säger Parker i en intervju.
Listan på osexigast i världen:
1. Sarah Jessica Parker
2. Amy Winehouse
3. Sandra Oh, från "Grey's Anatomy"
4. Madonna
5. Britney Spears
Jag tycker att det är grymt taskigt att utse någon till elaka saker.. jag hade verkligen tagit jätteilla upp om jag var Jessica :S
/ ElinH
Medarbetare på Dressyr.ifokus

Håller helt klart med! Sen finns det ju fler människor i världen än kändisarna. Sarah Jessica Parker har ju alltid setts som en sexsymbol eftersom hon har en huvudroll i serien Sex and the City. Jag tror inte att detta kommer ändra speciellt mycket, själv tycker jag att hon alltid kommer ha stämpeln sexsymbol/sexig.

Jag tycker inte direkt om hennes utseende, men det där var väldigt elakt :/
asså. osexigast i världen var väl att ta i. alla dom där tjejerna är ju skitsnygga.. ?? nu fattar jag iiingenting. Om DOM är osexiga. vad är man då själv? hahaha. seriöst.

haha om SJP är den mest osexigaste kvinnan i världen så har dom defenetift inte sett mig bakfull efter en konser med alice cooper sminkning..tro mig, DET är det osexigaste som finns =P
tycker sånna saker är helt fel, ger ut fel bilder till små tjejjerna.. Man ÄR sexig, man ser bra ut! oavsett hudfärg eller kroppsvikt!

Det var ingen snäll lista :O

Nä det var det då absolut inte..
Mja ingen av dom där är väl enligt mig speciellt snygga. Men att Sarah Jessica Parker skulle ligga i topp som osexigast? Det förstår jag inte. Amy Winehouse o Britney kan jag ju förstå pga knark o skit, dom ser verkligen skabbiga ut. Men vad jag har sett så ser väl Sara Jessica Parker rätt så fräsch ut? Jag tycker inte hon är sexig, men smaken är ju så olika.. Men osexig för mig är någon som ser liksom.. ofräsch ut..?
Men vad taskigt, jag själv tycker att hon ser helt ok ut, absolut inte den mest osexigaste.
Lite taskigt med sån lista..
Jag tycket SJP är en naturlig skönhet..jag menar hon är snygg, men inte perfekt.
Min sambo tycker inte hon är snygg alls…så smaken är som baken

Amy Winehouse är dessutom fin!
Ingen snäll lista
hm.. lite skumt ändå… knappast osexigare än en 90åring? eller liksom… nu kommer jag på 1000 olika saker som man kan vara för att vara fulare än dom… Vissa har ju cyklopögon, är jättegamla, ligger med öppna bröstkorgar pga operationer eller nåt, vissa har inälvor på utsidan, eller enoooorma finnar eller vad som helst… eller dålig hygien.. eller den där familjen som har hår som växer i hela ansiktet… eller folk som är fruktansvärt dryga.. är inte alla dessa människor osexiagre? sjukt.