Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikett: shopping
Läst 543 ggr
CBA
0

Heavy shopping :o)

I dagarna två har jag ägnat mig åt seriös shopping :o)

Lite trösteshopping mår man bara bra av när man inte fått jobbet man sökt…eller hur ;o)

Det har blivit 3 par skor…ett par svarta låga a´la ballerina med broderade blommor ifram på skorna…ett par skor a´la Betty Boop (ni vet lite pinup sko) med rätt hög klack och rem mitt över foten…och ett par röda "ormskinn" stövletter som har som en lite veckad ståkrage i skaftet.

5 par olika bijouteri halsband i olika material och färger (kul till i vår och sommar) och 2 par bijouteri örhängen a´la modell lite större.

2 par snygga leggings med spets nertill på halva vaden (ett par svarta och ett par vita) och ett par svarta benvärmare.

En svart mjuk kajal med en sudd i ena änden.

Sen blev det en Mp3 spelare till min make i födelsedagspresent.

Tänk vad roligt det är att shoppa…speciellt när man går in i en affär och direkt ser minst 25 saker man vill ha :oD

Det är vad vi tror att vi redan vet som hindrar oss från att lära oss nytt.

LinneaG
0

Va skoj! Visst kan det va farligt att shoppa ibland!

Jag ska iväg imorgon, men då blir det bara häst saker, skaffar ny häst och jag har inga grejer alls. Är rädd för att det kommer bli dyrt!

CBA
0

Båda dagarna har jag varit ute i affärerna precis till de öppnar så jag har i stort sett varit ensam och då orkar man gå runt och titta på allt för man behöver inte trängas och störas av andra människor :o)

Men det är livsfarligt dock när det bara är en själv i butiken för det blir så mycket mer man hinner plocka åt sig…vilket lyxproblem va *skratt*

Det är vad vi tror att vi redan vet som hindrar oss från att lära oss nytt.

Liss
0

haha.. jaa de är tusan skit kul att shoppa! En ren shoppoholic här^^ Men inte har jag pengar till de just nu.. så jag får minsan hålla mig ifrån centrum!
Dock kommer de bli jäkla svårt när köpcentret precis bredvid mig är klart, eftersom de ska bli östergötlands största köpcenter och ligger några steg ifrån mig:P

De låter som mycket fint och vårigt:) De skulle behövas här med.. bara våren kommer så:)

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

IdaS-A
0

#0 Låter som fina saker du köpt :)

Har också ägnat mig åt seriös shopping, senast förra helgen. Gillar att shoppa på helgen mest av ngn anledning. Har köpt en massa snygga grejer till skit bra priser, det är kul.