Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikett: shopping
Läst 2913 ggr
Aviendha
0

Testat freebra?

Hejsan! Snubblade över denna sida http://www.freebra.se/

Låter ju nästan för bra för att vara sant, tänkte höra med er om ni testat den, eller vet nån som gjort det och vad som tycktes?

Har ändå inga pengar nu, så då kan man ju samla användarrecentioner istället Cool

juliapettersson
0

En sån hade ju Blondinbella fått i en goodiebag i hennes blogg för någon dag sen - kanske kommer en recension där snart om inte annat? ;)

Aviendha
0

Aha, man får väl hoppas =)

Liss
0

Ja dem finns på www.nelly.se också.. dem verkar ju bra, men inte testat ännu. Dock funderar jag lite på de där klistret på insidan, hur de håller sig:P

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

emsems
0

själv är man blessed med sådana bröst att sånt inte behövs… ska jag ha en klänning med öppen rygg, så är jag bara utan bh. märks knappt någon skillnad =)

lolla87
0

ja hur fäster man dom????

Aviendha
0

#5 utan att läsa på inför detta så fästs de bara rakt på bröstet på ett visst sätt, Sen när man tar av den måste den tvättas noga med vatten och lufttorkas och livslängden för den är inte så jättelång, men de verkar ju vara en smart grej (rätta mig om jag har fel)

Anledningen att jag frågar är ju den att allt alltid är "så enkelt(!)" när saker säljs, o så får man hem en pryl som bara funkar halvdant..

KickanLilja
1

Skulle med vilja prova, men jag är skeptiskt till att det funkar, har 75D och det känns som förstort för en freebra… Någon som provat?

Liss
0

De är silikonfäste på insidan, så de fastnar mot huden av sig självt. Ni vet ju hur silikon är så.. så då ska den alltså sitta där på plats. Är lite skeptiskt mot de ändå, när man dansar osv, hoppar den inte dän då?:P

Men skulle vilja prova som sagt.. jag brukar me ha utan bh när jag har öppen rygg eller liknande.. mina bröst är tillräckligt bra för de^^ men jag känner mig alltid så äckligt naken när jag går ut så.. så det vore riktigt bra om de där funka:P

Liss
0

#7 Tror inte dem har specifika stl, såg inte de iaf.. utan dem har bara A;B;C och D .. så har man D som jag me har, är de väl bara att ta de då? Man kan ju inte ta mindre menar ja.. då kanske de bara täcker vårtorna^^

LinneaG
0

Jag har inte testat det, känner nog att jag har 'för små' bröst för att gå utan bh, känner mig inte speciellt bekväm då.
Men kanske värt att prova, har en kanon snygg klänning med bar rygg!

Säg till om du provar den, skulle va kul och vet hur den fungerar!

KickanLilja
0

#9 Ne, det är inga sifferstorlekar (75, 80 osv.) om det är det du menar, men de skiver att de är små i storlekarna på hemsidan… Dock är D dert största. Hade de haft DD hade jag nog beställt det

Liss
0

#10 Jo då, tänkte köpa en i början av april kanske. Kan berätta då;)

#11 Neh precis. Fast jag läste inne på sidan där dem länkat till diskussioner om de.. och en tjej som hade DD hade köpt D, hon sa att den satt okej, men var lite liten kanske.. men den satt ändå kvar:)

E_hjo
0

Nått sånt ska jag nog ta och köpa när det blir bal i trean. Vill ha en klänning med öppen rygg. ^^

lolla87
0

har ju lust att pröva den. men känns som om man vill ha med en exta bh i väskan ifall att =)

thilda-
0

jag har sånna.. dom passar verkligen inte på mig iallafall!!

[jenkass]
0

jag har en sådan.. väldigt små i storlekarna! dom säger att man ska ta en storlek större än vad man har, men det räcker inte till, inte för mig iaf.. :/ Men den sitter helt okej, använde min på vår nyårsfest så den sitter kvar när man dansar å så ;) dock trycker den bara "ihop" brösten så dom skumpar ju en hel del isf :P
nee, jag föredrar vanlig bh!

Liss
0

#16 Okej, så om man har D tror du inte D funkar då?

Aviendha
0

#16 äntligen en som haft =) Jo, skumpandet kanske man får räkna med *haha*

Men hur blev "formen" under plagget du bar? Såg det mysko ut eller…

[jenkass]
0

#17 nope verkligen inte.. jag har i vanliga fall C och eftersom dom rekommenderade att ta en storlek större så tog jag det.. men inte då! Känns som att halva tutten knappt får plats.. synd att D är den största dom har när det är så små storlekar :(

#18 jag vet inte.. hade klänning som såg ut som tubtopp överst om man säger så det syntes ju inte så mkt, var mest "push-upp" effekt av det hela då den är för liten och bara trycker ihop boobsen… har inte använt den sen nyår.. och eftersom den är för liten för mig skulle det nog se väldigt "klumpigt/bulligt" ut om man har vanlig tajt t-shirt på sig.. kan inte svara för hur den skulle se ut om man har en storlek som passar…

Liss
0

#19 Hum, de låter ju inte alls bra:(

Aviendha
0

#19 ajdå.. Och denna produkt som man hade hoppats så mkt på =) Men men, snubblar jag över en måste jag nog testa, blir så himla irriterad i huden av "nipplecovers"..