Ännu en färgnings tråd
Men ville inte ta någon annans tråd, så är lika bra att skapa en egen:)
Har ni någon bra färg/sort för mig? Jag skulle bara vilja ha mellanbrun eller vad man ska säga. Alltså inte MÖRKbrun som nästan är svart .. utan brun helt enkelt.
Mitt hår har blivit så jäkla tråkigt nu när de blekts med tiden. Men färgen kan inte vara allt för dyr heller^^ Älskar att färga, då känns håret lite nytt iaf.. även om man inte klippt de:)
sådär tråkigt, blekt har jag nu..(bilden) hum, nu börja jag fundera på om jag faktist vill ha MÖRK brunt iaf^^ Vad tycker ni?
Och har någon något bra tips på en RÖD färg som verkligen sätter sig och som inte är en hel förpackning på de viset.. utan vill bara ha lite framtill i de bruna.
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

#3 Åh, snyggt! vart får man tag på den då?

finns att köpa på frisörsalonger som har märket fudge……åhlens i stockholm hade förut vet ja…..så himla bra me tuberna för de håller ju hu länge som hellst….
ja visst va de snyggt!
här e en annan färg ja gjort på mig själv, den heter blue velvet…
färgerna blir intensivast om man har så ljust som möjligt där man färgar…..

Jag tror du skulle passa i mörkbrunt/svart med lite röda slingor i. Har tyvärr inge tips på var man kan köpa mindre förpackningar än för hela håret.

#7 - det skulle nog bli snyggt! tror det är lättare att beställa via nätet när man ska ha lite mindre förpackningar. Har för mig att jag har sett det någonstans.

#8 de där funkar alldeles utmärkt! kommer bli jättesnygg färg, ja hade inte så där ljust å mitt fäste färgen rejält på!
ska faktiskt redan ikväll göra ett jobb på en modell får se om ja använder paint box då…..kan lägga upp en bild på de isåfall :)
Linnea- Du tyckte om Loreals då va?? i mörkbrun menar jag?:)
#10 Okej va bra! då ska jag som sagt se om jag hittar de och försöka:) Frisör är lite dyrt ibland, så då får man försöka själv:P
Ja ta gärna kort:) alltid kul att se sånt..

#11 - ja, precis, Loréals preference.

#11 jo sant men paint box tuben ligger runt 160 kr å då har du färg länge……om du inte ska färga hela håret då förståss…:)
men om man färger de ljusa du har eller så som på bilderna ja la upp så går inte ens en halv tub åt…så man kan ju säga att den kostar 160 kr delat på 2-3 gånger….å då blir de billigt…speciellt för ett galet bra märke….
#12 Vad kostar den då?:)
#13 Okej, men den håller länge också då? så den inte blir dålig efter en användnig ändå.

Har för mig den kostar 109 på H&M
oki, får gå och kolla hm imorrn då.. dem är ju här bredvid så inte så långt^^
Ännu en fråga!?:) Vad tycker ni jag ska välja egentligen mellan att klippa mig till en ordentlig friss igen eller att färga håret. Jag har bara råd med atningen eller nämligen.
Så vad tycker ni jag ska välja.. antingen får jag en riktigt tuff friss igen eller en fräch färg?

Åhh.. LILA!^^
Fast den blåa syndes ju inte allt för väl i svart hår iaf:)
Kan inte någon bestämma åt mig från frågan i #17.. Please!:P

#20 - hade det varit mitt val hade jag börjat med att färga och efter det kanske klippa mig om jag ville ha mer förändring. :)
Kan kanske va för att jag är lite rädd för saxen 
#21 Haha.. ^^ men jag kan ju inte gå efter någon som är rädd när jag är helt orädd;)
Ringe mor min.. hon tyckte jag skulle klippa mig först och sen kan man ju färga näsa månad eller så och då krävs inte lika mycket färg heller eftersom de är klippt. Kan ju vara en smart ide:) Annars kanske jag iaf kan få en hårfärg i födelsedagspresent^^ eftersom jag fyller 25:e
hehe.. kunde inte hålla mig iaf. Frissen jag brukar gå till var stängt nu i helgen. Så orka inte vänta.. då vart de färg ist^^
Så köpte den du sa Linnea.. preference.. as bra att man får en så stort tub med eftervård jue! de skulle jag velat ha till alla färger:) Och vad gott färgen lukta.. luktat typ godis lakrits eller nått:P
Så nu sitter jag och väntar här i 30 minuter tills jag kan tvätta ur de:)

#23 - ja, det är kanon med efterbehandlingen, räcker kanske 6 tvättar, riktigt bra!
Vilken färg tog du?
Ja precis.. jag älskar efterbehandlingen annars.. eftersom håret känns riktigt fint och lyxigt efteråt.. att de räcker så pass länge är verkligen ett plus.
Jag tog Mörkbrun.. så de blir väl typ svart nu^^

Ok, samma färg som jag tagit, hade nog i den 10-20 min extra.
Okej.. ja jag vill väl inte riktigt ha svart dock.. men när du hade extra så vart de alltså som bilden du visa i andra tråden?
Fast här kosta den 119:- ^^
Usch! hoppas jag kan flirta till någon om att betala friss också till kalaset.. så de blir nått utav de här håret.

Ja, näst intill svart.
Japp.. de vart typ svart.. fast i vissa sken lyser de typ brunt..

#29 - ungefär som mitt då, fast mitt har lite rött i sig, pga av en tidigare misslyckad färgning.

Nu vill vi se en bild Lisette!
Hehe.. Jo, men då måste jag ju platta och ha mig.. den här kaluffsen tänker jag inte visa såhär inte:P
MÅSTE klippa mig.. De ser ännu mer ut som en mössa nu, fast en snygg färg iof^^

Blev riktigt snyggt! Mitt är nog lite mörkare och lite rödare :)
Jo, jag lät det bara sitta i 40 minuter.. alltså 10 minuter extra:)
Jaha, nu har jag klippt mig.. och färgen sitter kvar;) Nu är jag redigt nöjd..Kör in en blandbild med olika vinklar.
Frisyren är nämligen olika på båda sidor.. de är långt i nacken såklart, jätte kort på ena sidan med en låång slinga och lite längre på andra sidan.. Kort uppe på huvudet med lång lugg:) IM HAPPY! Äntligen känns de lätt och snyggt igen.

#37 - blev riktigt snyggt med klippningen och färgen!

Skitsnyggt! :D
Tack, de tyckte jag med:) eller tycker heter de väl^^
Kanske köper blond slingfärg nästa månad och sen någon härlig stark färg att ha på i luggen:) Typ rött eller orange:)

Assymetriskt!! :) Snyggt!
#41 Japp, de är ju inne i år så;)
Åh, det vart väldigt snyggt :)
Helena

De klädde dej…. :)
#43-44 Tack så mycket:D
Verkligen en uppfräschning (kan man säga så?^^)! Jättesnyggt! :)
#46 hehe.. jag har aldrig hört de förut.. men de kan man säkert säga^^ Tack!:)

Snyggt =)