Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikett: tjejsnack
Läst 1111 ggr
takykardi
0

ENSAMRÄTT!!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

(nej hahah.)

Har inte en jäwla aning hur jag ska få denhär frågan att låta "allvarlig"

eller "seriös". Sitter och skrattar åt mig själv just nu.

Men jaa.. Jag har en pojkvän som jag älskar väldigt mycket.
Vi har snart varit tillsammans i 1 ½ år å varit sambon i kanske 8 månader. Men nu har han farit i militären och kommer att vara där på obestämd tid, än så länge.
Nu till frågan,
finns det någon här som har jättebra fantasi och kan komma på vad vi kan göra istället för att förlova oss ? Jag menar som, ett steg före.
Som visar att vi hör ihop och tycker om varandra.
Som man kan tänka på dedär jobbiga dagarna man saknar varandra så man håller på och dö.

fast rubriken lyder "ENSAMRÄTT!!" betyder inte det att jag försöker "äga" honom. Det började bara låta så de första gångerna jag försökte formulera mig. xD

Beafer
0

typ halsband eller nått? finns en tjej här i Gävle som gör jätte snygga silverhalsband. det är en svart rem med två silver brickor på. så skriver man bådas namn där :) nått sånt kanske skulle funka?

takykardi
0

jaa, jag har funderat på nåt sånt men de känns så vanligt. :o
skulle vara kul men nån helt annat än smycken *-)
men vad :|

Beafer
0

ja, då blev det ju klurigare om du inte vill ha smycken :P

TienMu
0

min sambo å jag har vart ihop i 4 år nu å han åkte in i lumpen efter ett halvår…då gick han ner på knä på nyårsafton vid tolvslaget ,2 veckor innan han skulle in i lumpen å fråga om ja ville förlova mig med honom…..å jag sa ja…..å nu håller vi på å planerar vårat bröllopp *le*

vi köpte väldigt enkla fina lite sagan om ringen ringar i guld….å den har ja bärt varje dag sen dess….

Theres
0

Tatuera ;) Kanske inte namnet då… ifall det skulle ta slut… men det är ju inte enmingen att det ska ta slut så va sjutton ;)

golf.ifokus.se

Beafer
0

tatuera som ett steg före förlovning? :P det tyckte jag lät som ett steg efter förlovning ^^

Theres
0

Kanske du har rätt i :P

golf.ifokus.se

Liss
0

Man kan ju köpa ringar som bara är för att vara tillsammans och inte förlovning.. men eftersom du inte ville ha smycken så:P

Då har jag ingen anning.. hur visar man något sånt utan smycken?:P

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

amsson
0

oj så klurigt detta blev utan smyckenFörvånad hmm… ja du, kanske rita varandra ett hjärta och skriva något fint till varandra så kan ni ju bära med det i plånboken och ta fram när ni känner för det… eller kanske göra er egna dikt eller nått… gör nått som är NI så blir det mer personligt =)

MarHai
0

Min kompis och hennes kille beställde halsband där det stod den andres namn och datumet de blev tillsammans.

/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin

takykardi
0

tack för alla fina svar ! ^^

Jaa usch vad jag är jobbig. :D Ringar skulle vara mysigt meeen då blir det ju samma som förlovning. *-)
tatuering skulle vara häftit :D me det är ju just det att tänk om det skulle ta slut. :s då skulle de bli lite jobbit :p
kanske får vänta på förlovningen istället. ;D

Anji
0

Ni skulle ju kunna tatuera in ett enkelt hjärta? :)