Hjälp mig med håret!
Ännu en frissyr och färgnings-tråd, men det skadar ju inte med många trådar så jaja… Jag är så himla trött på mitt hår. Bifogar en bild. Jag vill göra något roligt av det, men jag är inte säker på vad.
Funderar på att lägga in rött, blått eller svart nånstans, typ i luggen eller så. Jag vet inte riktigt. Och klippa upp det mycket! Eller kanske klippa på nåt annat roligt sätt. Annars kan jag ju ta och färga hela håret limegrönt… Jag är inte rädd för att förändringar, så kom gärna med alla möjliga olika förslag. Ett tag funderade jag på att färga halva håret svart. Det ska synas!!! ;) Jag kan verkligen inte bestämma mig, så skriv bara allt ni kommer på!

Vad sägs som att klippa upp det och göra slingor i olika färger? (:
om du klipper upp mkt så kan du färga dom olika lagrena i olika nyanser.. t.ex limegrönt högst upp, mellangrönt i "mitten" och mörkgrönt det understa lagret. Eller typ lila/rosa? :)
Bara en liten galen idé^^

Det skulle också vara coolt… Det finns bara så mycket att välja mellan! ;)

Någon som vet någon bra sida med lite mer annorlunda frissyrer? Alla frissyr-sidor har så "vanliga" frissyrer.
Har du kollat artikeln på mode eller? Där har jag länk till www.bosshair.se Om du går in på hairstyles och "allternative" så finns de massa kul!
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Ja, det fanns lite roligare grejer på bosshair. Hittade tre frissyrer som jag kan tänka mig.

Här är dom tre jag gillade mest.
Frissyr ett: Den frissyren och den färgen, och så tänkte jag isåfall lägga in någon/några annan färg(er), ungefär som i tvåan.
Frissyr två: Den frissyren och den blonda färgen, fast med någon annan färg istället för rosa ;)
Frissyr tre: Fast blont, och med lite inslag av någon/några färg(er), som i tvåan.
Vad säger ni? Jag gillar nog alla lika mycket, men säg lite vad ni tycker om dom.
hehe jaa jag gillar ju 2:an och 3:an eftersom jag i stort sätt har så nu.. fast väldigt utväxt. Ska klippa mig imorrn förhoppningsvis.
Men 1:an var riktigt snyggt också.. och mest förändring.

Det lutar lite åt antingen 2 eller 3. Men jag vet inte riktigt…

Tycker 2an va snyggast :)

Ja, frisyr 2 var riktigt snygg, tror den skulle passa dig perfekt
Kolla min friss i "Ännu en färgnings tråd" Cattis.. liite likt 3:an vart det.. fast jag gick efter en egen ide:)

Ja, det var lite likt!