Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikett: shopping
Läst 547 ggr
Ceciliaolucifer
0

Att stå emot modet?!

Att det hela tiden kommer nya moden och se att vissa är som offer för vad som måste införskaffas, har det inte gått för långt då? Är det egentligen så kul att se ut som alla andra?

När man var yngre så var det pinsamt att ha likadanna gummistövlar som kompisarna i 4ran men idag på pendel så har alla svarta stövlar och moderiktiga jackor!

Jag brukar små skämmas ibland för att jag inte har någon stil alls. Jag tycker sällan att modet passar mig och gör jag det så har jag funderat så länge att det redan kommit ett nytt mode. Mina kläder nöts sönder innan jag köper nya. Ja - jeansen blir snygga ;) men jag måste ut och köpa kläder oftare!

LinneaG
0

Håller med lite, själv är jag inte sån som följer modet fullt ut. Utan vissa saker passar man i och andra inte. Och dessa kläder använder/köper jag inte för att andra har de, utan för det finns oftast inte så mycket annat att välja på i de vanliga butikerna.
Sen har man vissa plagg som man aldrig kommer ifrån, som man alltid köper fast att det inte är den här årstidens mode.

Stravaganza
0

Håller med dig. Dessutom tycker jag att det är tråkigt när alla nästan ser likadana ut. Själv köper jag det som är av bra kvalité och som i alla fall är lite snyggt. Jag köper de kläder jag vill ha, jag tittar inte på vad de andra bär.

Liss
0

Jag köper endast de jag tycker är snyggt och passar min ekonomi. Om de är mode eller inte spelar mig ingen som helst roll. Skulle aldrig någonsin få för mig att köpa ett klädesplagg bara för att de är inne, om jag inte tycker de är snyggt! Varför ska man klä sig efter något bara för att! Då känns det mycket bättre att känna sig snygg och säker i det man trivs i.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

paronskrutten
0

Köper det jag trivs i :) MUDDAR <3

Helena

Sandra76
0

Håller med #3. Men visst kan man fastna för en "modefluga".

Annars tycker jag att modet är ganska bra…till och med stora modeskapare säger att du kan ha vad du vill idag. Den personliga stilen är viktigast.