Garnier Fructis har jag :)
(Är inte riktigt säker på exakt vad den heter)

Klippotekets har jag. Superbra spray. :)

Jag har wella =)

Jag har phc's volume styling, den är underbar!
jag har bara glansspray från klippoteket ;P
Helena

Got2b glued (Schwartzkopf) blir det oftast för mig, enkelt eftersom den säljs på ICA här, men är fortfarande väldigt bra :) Ibland blir det någon från XL/Grazette, när jag tycker att jag har råd att unna mig det och är på salongen, eller får. ;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

hittade ett hårspray på h&m för cirka 40 kr, har inte köpt det än. Men är hårspray kvalittsvåra = ju dyrare spray desto bättre? Eller?
*är hårsprays oskuld* ;D
#8 Det är väl som med de flesta hårprodukter, dyrt = kvalité. Men de billigare kan funka utmärkt på vissa hårtyper, på andra funkar inget annat än de dyrare.
Sen så är de lite olika i "funktionen" också, de dyrare håller ofta bättre utan att göra håret stenhårt…
Vet inte vilken det var du hittat på H&M, men vet att de brukar sälja Proffs, och det är nåt som (i alla fall på mitt hår) inte gör den minsta skillnad om man bara har lite, och har man mycket blir håret stenhårt. Men frisyren håller sig i alla fall.. ;)
Sen har jag testat hårsprayer som ungefär bara fuktade håret, vilket i mitt fall betyder att det blir lockigt… Inte riktigt det jag önskade. För den höll inte direkt frisyren på plats. :P
Men Got2b, som jag använder mest, fungerar hur bra som helst, och kostar väl bara runt 40 kr. Men den tar slut rätt fort för mig (är flitig användare, och inte direkt sparsam.. ;)), många dyrare är ofta drygare också.
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Där ja köper Got2b kostar de ca 70:- fast då handlar jag de på kicks.
Jag har Proffs Big Size - Super extra strong ;)
Det ända som funkar på mitt tjocka hår.
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

#11: Jag har samma, den är verkligen skitbra!

Jag har Wella :)

Jag har olika men den jag använder mest just nu är Griffiti som den heter, men använder även Wella.

#9 Okej tack för ditt svar, då vet jag ;)

Jag använder aldrig hårspray, bara när jag har lockat håret, men har provat en del olika, men aldrig hittat någon som fungerar för lockigt hår.. Tips?

#16 sprayar mitt hår med klippoteket, det syns inte att det är sprayat, men håret känns inte så skönt ;P men lätt att tvätta ur ^^ har tungt och riktigt tjockt hår, håller typ i 2 dagar ;P
Har sunsilk typ extra strong elr nåt , men det funkar inte alls på mitt hår ^^
Hälsningar Vemsan

annvänder ingen hårspray eller något annat liknande heller ens.. ^^ får till mitt hår ändå på något märkligt sätt:P